Gå til innhold

Taleregistrator på sørvistelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig sånn at det ikke går an å komme gjennom på telefon hos Telenor uten å måtte snakke til en datamaskin? :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke sånn ut.

Jeg hater det :sur:

Vil heller trykke på en knapp.

Skrevet

Helt enig!! Så jeg ringte telenor mobil i stedet, der kommer man til mennesker, og klagde min nød. Hun satte meg over til privat, og da fikk jeg sagt i fra der også. Og vet du hva? De hadde fått masse klager på det, og drev med en omlegging :)

Skrevet
Helt enig!! Så jeg ringte telenor mobil i stedet, der kommer man til mennesker, og klagde min nød. Hun satte meg over til privat, og da fikk jeg sagt i fra der også. Og vet du hva? De hadde fått masse klager på det, og drev med en omlegging :)

Det skjønner jeg godt at Telenor har mottatt klager over.

Jer er 50% døv (hører bare enkelte lyder), slik at jeg hører ikke meg selv prate når jeg prater i telefon. Da er det ikke morsomt å høre at datamaskinen ikke forstår hva jeg sier de første gangene... Det har ført til at jeg må ta opp alle klager per brev, telefax eller e-post...

Skrevet

Det er bare å komme med de styggeste ordene du kan, så blir du satt rett over til en kundebehandler med en gang ;)

Skrevet
Det er bare å komme med de styggeste ordene du kan, så blir du satt rett over til en kundebehandler med en gang ;)

Det må jeg prøve neste gang :ler:

Skrevet

Man må snakke med den først, ja! :frustrert: Jeg var så rasende på den jævla maskinen at da jeg til slutt kom gjennom måtte de gi meg to måneders gratis internett for å få meg til å holde kjeft :ler: . (Jeg var høflig mot kundebehandleren, men holdt nok ett svært langdrygt innlegg om hva jeg mente om den formen for kundebehandling...).

Skrevet

Ring Telenor Mobil isteden og lat som om du ikke vet at det er forsjell på dem og Telenor Privat da setter de deg over og da slipper du talemaskinene!!

Skrevet

Hehe - jeg synes sånne ting egentlig er litt morsomt! Særlig da jeg var i Sverige og skulle finne ut når toget mitt gikk, og det kun var mulig å få snakke med en datamaskin. De rundt meg knakk sammen da jeg plutselig begynte å snakke bergensk-svensk for i det hele tatt å få noe vettugt ut av samtalen! :ler:

Skrevet

:ler: Den der må jeg forsøke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...