Gå til innhold

Ustyrtelig morsomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkerte på Nille

Jeg føler meg ikke hel normal når jeg ler så jeg griner til denne nyheten (og lignende). Trøster meg med at paret bare ble lettere skadet, men likevel. Føler i moralnerven at det er usmakelig å le av sånt, men klarer ikke la være fordi det er så absurd.

Er jeg alene om å le (veldig høyt, mye og lenge) til sånt? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du er ikke alene:P

Litt skummelt da, tråkket på gasspedalen istedet for bremsen:P

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

:ler:

Svigersene mine opplevde faktisk akkurat det samme i Sverige. En mann i 70-åra tok feil av gass og brems, og knuste dermed bilen deres som sto parkert utenfor ett kjøpesenter. De var heldigvis inne og handla, så alt gikk bra. Til og med med den game svensken.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hm. Jeg synes ikke det var morsomt.

Skrevet

Jo det var morsomt :reise::hoho: Rolf Just Nilsen og Elsa Lystad har tilogmed gjort en legendarisk skjets om akkurat dette. Sjåførlærenen :ler: Og når alt går bra, så er det lov å le.

Skrevet

Jeg blir litt redd,jeg. Tenk hvis det var noen som sto bak der, med barnevogn eller unger??

Men i og med at det gikk bra, :hoho:

Skrevet

Det er jo litt komisk, men jeg blir mer skremt. Det må bli strengere kontrollere på førekort her i landet. Denne sjåføren skulle helt klart ikke hatt lappen.

Skrevet

Ja, man kan sikkert lage morsomme tekster ut av dette: "parkerte på Nille" osv, men i bunn og grunn syns jeg ikke det er morsomt. Utrolig traumatisk og ekkelt for de involverte, og ikke minst veldig farlig. :grøsse:

(men nå ler jeg heller ikke av hjemmevideoer av barn som faller ned fra sklia, menn som detter overskrevs på gjerder osv.)

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Ikke så farlig m.t.p. at det var Nille. Materielle skader for tilsammen 350 kroner...eller noe sånt.

Skrevet
Jeg blir litt redd,jeg. Tenk hvis det var noen som sto bak der, med barnevogn eller unger??

det hadde ikke vært så farlig om det sto noen der i voksen alder uten barnevogn eller??

hadde vært like farlig om det sto en ungdom bak der.

man jo bare le :legrine:

hadde det vært meg som hadde kjørt inn der hadde jeg lata som om jeg var dau eller noe, så flaut a gitt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...