Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

maken til irriterende sider da ?

jakter på ny telefon og var innom og tittet for å se på pris men de har ikke pris på ETT ENESTE produkt på siden sin jo ?

"send forespørsel til nærmeste butikk" er valget jeg får og da popper det opp en kontaktboks hvor jeg må skrive inn ditt og datt.

altså... jeg regner jo med at alle expertbutikkene i norge har samme pris på varen så hadde det ikke skapt enklere tilstander å bare lagt ut prisen ?

jeg gidder ikke å skrive inn personalia for å sjekke pris på f.eks 5 telefoner når jeg kan finne ca pris andre steder.

og jeg må skrive inn dette for hver enkelt vare ser det ut til...

KNURR !

(ja, jeg er gretten og overtrøtt :sjarmor: )

Endret av minienthe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk på grunn av internettsidene jeg aldri kjøper noe på Expert. Jeg er slik at jeg må sjekke alt på forhånd om det jeg kjøper og bestemmer meg aldri i butikken. Og når de har et sånt dustesystem så ha de i hvertfall én kunde mindre. Mindre kundevennlige sider finnes knapt. :forvirret:

Skrevet

Hvis du tenker på hva jeg svarte så bruker jeg å sjekke produkter og priser på hva jeg skal ha på nettsidene først, så går jeg i selve butikken å kjøper. Elkjøp osv. har sånn circa samme på nett og i butikk. Jeg printer ut, styrer og sammenligner. Så sjekker jeg om varen finnes på lager. På Elkjøp kan man sjekke på nettet først. Derfor kommer Expert aldri med. Best-Buy vil vel da være lite hensiktsmessig om man bare vil ha info. Har ikke lest så mye der.

Skrevet

Går du inn på expert.no og trykker på nettbutikk kommer du rett til best buy. Derfor er det ganske hensiktsmessig å bruke den sida for å sammenligne. Hvorfor de har delt det opp sånn derimot er en helt annen diskusjon... Men vet ikke om du kan sjekke lagerstatus der da...

Selv handler jeg aldri hos Elkjøp siden jeg synes de har elendig kundeservice. så hver sin smak...

Skrevet

Det er ikke alltid prisen på nettbutikken til Elkjøp stemmer med hva pris i butikk er.

Skrevet
Det er ikke alltid prisen på nettbutikken til Elkjøp stemmer med hva pris i butikk er.

Helt riktig. Ingenting stemte da jeg skulle handle på Elkjøp sist, og det var ganske frustrerende da jeg måtte ha rekvisisjon på eksakt beløp for det jeg skulle handle.

Skrevet

Men det står også på nettsiden da! Alt prisene varierer fra nett til butikk. Faktisk med flere hundre på fotoartikler i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...