Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #1 Del Skrevet 7. september 2006 Hei En av mine døtre hadde nylig bursdag og fikk dansematte og dansespill til Playstation. Dette må jo prøves tenkte jeg, som med alle andre spill de holder på med vil jeg gjerne vite litt om hvordan det funker og hva det egentlig går ut på. Og etter en liten innkjøring hvor jeg strevde fælt med å få med meg føttene, så går det nå bedre og bedre. Og fytti katta hvor artig det er! Ungene er jo dødsimponert når jeg nå har kommet meg til level 8( er jo bare sååå stolt selv også da.... ) Og er helt pumpa etter en times tid med spilling, her jobbes det iherdig for å få føttene dit de skal i riktig rekkefølge(ser nok ganske fornøyelig ut mens man holder på, men skitt au). Artig og litt anderledes trening. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2006 #2 Del Skrevet 7. september 2006 JA, det gøøøøy :D:D Jeg prøvde på bowlinga engang, og det er dødsgøy! Digger det! Gøy på vorspiel og sånn også, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Veldig gøy! Blir fort svett når du først har begynt å få det litt til. Og så er det praktisk at du kan gjøre det i ditt eget hjem. Hvis du har PS/xbox fra før av, koster ikke mattene mer enn 200kr (de jeg har vertfall) + spill til en 400-500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå