Murron Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 (endret) føler meg stygg nå men er det flere enn meg som synes programlederen i tv2 hjelper deg er blitt så slitsom? snakker så høyt, brautende og litt usaklig til tider. bytt henne ut, for resten av programmet er helt greit... Endret 8. september 2006 av Murron
Skravla Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg likte det bedre når Arve J var programleder. Ellers så synes jeg ikke noe om at man absolutt skal være så mye konfrontasjoner hvor "vanlige" mennesker og "håpleøse" bedrifter skal krangle på tv.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 fler meg stygg nå men er det flere enn meg som synes programlederen i tv2 hjelper deg er blitt så slitsom? snakker så høyt, brautende og litt usaklig til tider. bytt henne ut, for resten av programmet er helt greit... ← Ja, jeg synes hun virker slitsom. Dialekten, stemmen (skriker monotont og skjærende), anstrengt blikk, ser ikke ut til å være fornøyd i livet eller med jobben, krampaktig...hun er lite sprudlende og lite spennende (hun er bare "liksom-blid" fordi hun må, ingen indre gnist, temmelig kjedelig type). Jeg gidder ikke å se programmet mer på grunn av at det er hun som er programleder der, blir sliten av å se (og høre) henne. Det har blitt et kjedelig søppelprogram.
orakel Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Tråden er ryddet. Reglene. Orakel - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå