Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Ja. Jeg skulle ta bilder av min nye sveis og sende til meg selv, men her ser jeg noe rart! Jeg blunket ikke, men likevel fikk jeg blunkeøyne på bilde! ELler ikke det engang, men bare øyehvite! HVA! Er jeg besatt av jævelen?
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Oppsøk en exorsist. Nå, med en eneste gang!!!
Solskinn Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Ja det vil jeg tro. Men om den bare viser seg når du tar bilder er det jo ikke så farlig da. Så kan du jo skylde på den når du gjør noe slemt. De andre trenger jo ikke vite at den bare viser seg på bilder. Den er kanskje en antivampyr og har bare "speilbilde".
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Keanu Reeeeves kor e duuuuu!!! Æsj! Nå er jeg ikke tulledame mer engang Det er ingen andre her og det begynner å bli mørkt og jeg kjenner noe kaldt svømme rundt føttene mine
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. september 2006 #6 Skrevet 9. september 2006 Du er ikke besatt av demoner. Du har bare et tomt blikk.
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #7 Skrevet 9. september 2006 jeg er keanu reeeeves og jeg er sexorsisten som skal fjerne øyenviten i min sjel!!
Gjest LilSweetie Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 Du er som meg, besatt av alkoholdemonen
Cata Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Hmmm, skummelt tilfelle.... Du kan jo prøve å legge ut bildet på paranormal og se om du får gode råd der .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå