Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hei, først en beskrivelse av entre'en vår: liten, 180 graders trapp opp til 2.etasje, lys lilla/syrin på panelvegger (maling med glansgrad 20), hvitt gelender i trapp, mørke tre-trappetrinn, mørke grå fliser på gulv. Så til "spørsmålet" mitt. Vi har tenkt å henge opp en del bilder i trappeoppgangen. Det er to vegger rett overfor hverandre. Bildene er sort/hvit og sepia-bilder vi har tatt selv - ulike motiver, natur, folk etc. De er i ulike størrelser, fra små 10*15 til 30*40. Disse bildene hadde jeg tenkt å kanskje lime på sorte rammer/canvas-rammer. Men: hvordan skal jeg henge disse? I en klase på hver vegg, spredt, små rekker nedover/bortover? Noen som har gode råd? På veggen mellom disse to "bildeveggene" har vi et vindu, foreløpig uten gardin fordi vi finner ikke noe vi syns passe der..
mowgli Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 Det er vanskelig å se helt for seg.... men hvis det er mulig så ville jeg enten hengt bildene i samme høyde som vinduets enten øvre eller nedre list. Ha uansett bildene i lik høyde på hver side, ellers kan det bli veldig rotete... Hvis det er mange bilder ville jeg spredd de utover, siden de har forskjellige størrelser.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Takk for svar! Får se hvordan vi gjør det, tror det blir en klynge av bilder, vinduet er ganske høyt i forhold til trappen. Vi får nok prøve oss litt frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå