Gå til innhold

Skal vist flytte til Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk idag en jobbtilbud i Stavanger som jeg nok ikke har hjerte å si nei til. Vi bor i Drammen nå, og trives godt, men samboeren er fra Stavanger, og vi vet at det er flott der også. Ganske forvirret. Nå må vi bare selge huset, kjøpe noe der, og finne jobb til mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Bor ikke så langt fra Stavanger selv. Håper dere vil trives, det er en hyggelig by. :)

Skrevet

Ja, gratulerer fra meg også. Av Drammen og Stavanger er jeg ikke det aller minste i tvil om hva jeg ville ha valgt!!

Skrevet

Ikke snakk stygt om Drammen, det har vært et kjempe flott sted for meg, og kommer til til å savne det masse ;)

Vi har bott 4 år her, samboeren litt lenger, og nå er det tid for nye utfordinger. Kan gjerne gi tips om alt runt flytting.

vi ser etter en enebolig på ca 150 m2-> og prisklasse 2,5-3,0. Vi trenger litt plass siden vi skal bygge sauna, og likevel ha plass til gjester. Og samboer vil ha hage. Beliggenhet er viktig, skal ikke være avhengig av bil (i hvert fall ikke av 2 biler!!). Gåavstand til butikk, og sykkelavstand eller godt kollektivt tilbud til sentrum. Arbeidsplassen ligger rett ved St Olavs vgs, etterhvert bli det nok UiS, og ganske mye reising fra Sola. Gjerne et sted der man kommer lett til gå- og sykkelturer, hytter har vi tilgjennelig på Finnøy og Sirdal.

Skrevet

Det er ganske mye til salgs rundt om kring.

Hva med rundt Madla, greit å komme seg til sentrum og gåavstand til UiS

Velkommen til Stavanger.

Skrevet

Madla er fint! Svigers bor der, så vi tenkte kansje egentlig litt lengre bort. Men vi for se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...