Gå til innhold

Hva med hendene ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er glad i å slikke min kone, og dette er også hennes favoritt sexakt.

Mange ganger har jeg tenkt på hva i all verden jeg skal gjøre med hendene mine mens jeg slikker. Merker dere i det hele tatt hva vi menn driver med med hendene under akten ?

Jeg liker å strekke meg opp etter brystene, leke litt med de. Noen ganger bruker jeg de til å ta leppene litt fra hverandre, slik at jeg kommer lettere til med tungen, og andre ganger kan jeg bruke fingrene inni henne, både foran og bak. Dette sier hun er bra, men jeg lurer nå allikevel.

Er egentlig det beste å bare konsentrere seg om å bruke tungen når en slikker, blir det å leke med hendene bare et forstyrrende element ?

Hva syns dere ?

- Lopus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Men ofte så liker jeg å bli strøket på lår, hofter, mage, ben osv. Kort sagt, hvor han nå enn når ;)

Skrevet

Dette er viktig! he he.. Om han bruker en finger inni samtidig (på riktig måte selvfølgelig..) går denne aktiviteten fra superdeilig til Halleluja, I can see my house from here!!!-deilig!! :danse:

Men han må gjerne kose litt med resten av kroppen før det... Og en eller annen må sørge for at han kommer ordentlig til der nede mellom leppene.. :sjenert: enten jeg eller han. :)

Skrevet

Jepp, vi kjenner hvor dere har hendene deres imens vi blir slikket.

Selv liker jeg å enten ha en hånd oppe på en av puppene, eller en fing inni meg samtidig som jeg blir slikket, :sjarmor: - eller en kan bruke fingeren til å ta leppene litt til sides slik en kommer bedre til på klitten... :sjarmor:

Skrevet

Liker jo selvsagt å leke med kroppen hennes med hendene, kna brystene, leke med nipplene, bruke fingrene inni henne, men har liksom følelsen av at det er mest for min nytelese :-)

Hva med lett suging på klitten ? Er det noen som liker det, eller gjør det vondt.

HAr gjort det noen ganger, og føler at jeg får reaksjon, mens andre ganger har jeg på følelsen at alt blir godtatt, bare tungen er der nede... ;-)

Lopus

Skrevet

Vi har jo selvsagt pratet om dette..

Poenget var vel å få litt flere innspill, tips o.l

Lopus

Skrevet

Hva med lett suging på klitten ? Er det noen som liker det, eller gjør det vondt.

Lopus

Synest det er helt toppers, men dette er jo helt individuelt, siden vi ikke reagerer likt der nede. Noen er veldig følsomme der, så akkurat hva hun liker, må du enten prøve deg frem eller spør henne. ;)

Er like mye hennes ansvar å gi beskjed om hva hun liker og ikke liker vettu.. :)

Skrevet

Han bruker dem enten til å åpne mer opp, fingerbange :Hehe: meg eller fjolle rundt med klitten.

Ellers er det bare digg når han holder rundt lårene mine (vanskelig å forklare, men sånn som det er på ken park coveret!) da sitter jeg fast og det er bra!

Skrevet
Jepp, vi kjenner hvor dere har hendene deres imens vi blir slikket.

Selv liker jeg å enten ha en hånd oppe på en av puppene, eller en fing inni meg samtidig som jeg blir slikket,

Da kan jeg bare si halleluja.

Puppene eller inni er altså cluet.

For noen av oss.

Skrevet
Da kan jeg bare si halleluja.

Puppene eller inni er altså cluet.

For noen av oss.

hahaha...og mer skulle det ikke til før Persille sa halleluja, og jeg må jo si meg enig og at frelsen da er nær, og at jeg ser lyset... :ler::ler:

Skrevet

å bli fingerpult samtidig som og bli slikket er himmelen!!!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...