Gjest Gjest_Lazy_* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 (endret) Aner ikke hvorfor, men har siden så lenge jeg kan huske, elsket intimlukten fra en kvinne. Det har bare blitt mere intenst med årene, Jeg er nå i midten av 30-årene og synes det er heftigere enn noen gang å få lov og få hennes bak over ansiktet, mens hun nyter tungebevegelsene mine (og/eller maktfølelsen dete gir henne). Det og kjenne smaken og duften av en kvinnes kjønn og bak, eller hennes føtter og armhuler, er en fantastisk tillitserklæring. Når hun slapper av og lar seg rive med av min kåthet, uten tanke på om det er gått mange timer siden sist hun dusjet..... Da er livet fantastisk (for hun og meg) Nick endret i h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 7. september 2006 av Trille
Gjest Luci Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 ← Å herregud.. Er vi litt pripne eller..?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Enig.. Tror de fleste menn tenner akkurat det, men det er litt tabubelagt å digge sterke lukter. Tror ærlig talt de fleste liker bedre ekte lukt fremfor asan, dr. greve og hva de nå heter... tom "rumpelukt"
Gjest Gjest_tanya_* Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg tenner villt på å bli slikket. Gjerne lenge så kroppen slapper av. Det å få tunge opp i privaten er noe de fleste kvinner elsker. Dersom de stoler på partnerenda. Alt til sin tid!!
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Damer er som ost. Uerfarne menn holder seg til de milde og søte. Vi andre nyter også de syrlige, kraftige, stramme og intense luktene.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Jeg er selv lukt/smaksfetishist og det deiligste jeg kan tenke meg er hvis dama sitter på fjeset mitt og fiser. Hun jeg er sammen med synes det er deilig at jeg verdsetter henne på denne måten og er 100% tent på det. Til å begynne med lo vi litt av det når hun slapp seg, men nå stønner vi og nyter hverandre. Noen her som har prøvd det samme?
Gjest Lina P Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Hvor Dejligt Tror dog ikke min mand havde givet mig tungeknep i røven efter en hård arbejdsdag i børnehave, med påfølgende aerobic-trening Neeeej hvor er I dejlige I nordmænd
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Fiselukt er ekkelt men jeg må innrømme rap lukter deilig. Det er noe ved magesyre som bare tenner alle de erotiske pluggene mine. (ble dette for dirty? hehe)
Gjest queebec Skrevet 25. september 2006 #12 Skrevet 25. september 2006 analingus er tingen. å få en spiss tungespiss betjent der bak måååå bare oppleves. med eller uten lukt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå