Gå til innhold

Babyen har vondt når han gjesper- hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på snart 3 uker. For oss virker det som om han noen ganger får vondt når han gjesper kraftig. Det er så voldsomt at han noen ganger våkner av det og gråter. Noen som vet hva det kan være? Han ble tatt ,ed vakum, kan det forklare noe/ha gitt ham en skade? Jeg skal spørre helsesøster om dette i neste uke, men jeg håper noen av dere her inne kanskje vet hva jeg skal gjøre. Bør jeg gå til lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ser at han har vondt, ville jeg ikke ventet til neste uke. Om det kan være pga vakumet, vet jeg ikke. Vet ikke hvordan det fungerer, men det er vel kanskje ikke umulig. Han har ikke ørebetennelse eller noe da?

Ville uansett gått til legen for å funnet det ut. Heller en gang for mye enn en gang for lite. :)

Skrevet
Han har ikke ørebetennelse eller noe da?

Ville uansett gått til legen for å funnet det ut. Heller en gang for mye enn en gang for lite.  :)

:Nikke:

Høres ut som øreverk...

Skrevet

Jeg ville også fått sjekket ørene. Er han tett i nesen og i ørene kan det gjøre at det "smeller" i ørene hver gang han gjesper og det er ikke godt. Kan jo være at han bare har litt trange kanaler til ørene enda og at det ikke nødvendigvis er så vondt, men at han våkner fordi det som skjer er litt ubehagleig og at han er trøtt :) . Få det sjekket så slipper du å bekymre deg.

Skrevet

Ikke vent til neste uke med å gå til legen.Kanskje har lille-vennen din fått ørebetennelse.

Klem Guapa`n :)

Ps: ikke gi deg hvis helse søster har en "det er sikkert"-teori!!!!

Sørg for at barnelegen ser på gutten!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Prøv å sprut litt brystmelk i nesen til barnet ditt, dersom det er trykk pga tette øreganger vil brystmelken fungere som nesedråper og lette slimhinnene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...