Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Hei! Er til vanlig fast bruker her, mne er anonym da jeg vet om fler som kjenner meg her inne... Trenger litt tolkningshjelp på symtromer eventuelt høre andres erfaringer... Skulle hatt mens 11/1, har ikke fått den enda, men mens-murringene er der (De kommer og går litt). De siste 4-5 dagene har jeg vært kvalm, spesielt etter jeg har spist, eller når det har gått for lang tid mellom måltidene. Har hatt litt hodepine (også kommet og gått..) Endel luft i magen og mage smerter. Noen ganger høgger det til, andre ganger er det som en litt skarp smerte på venstre side og noen ganger mage knip... Har også vondti korsryggen. (Føles nesten som om mensen er på vei... men den kommer ikke...) HAr også endel mer utflod.er trøtt... Dette er symptomer som kommer og går, men noe er det hele tiden... Nå er jeg ganske engstelig, tør ikke (vil ikke) ta test enda, for jeg tror jo egentlig ikke at jeg kan være gravid... (Bare venter litt til og litt til...) Noen som har erfaringer med det samme som meg? Jeg VET jo at ingen kan si om jeg er gravid eller ikke... men om ikke annet, noen trøstende ord?? Klem fra frøken anonym i dag...
Eføya Skrevet 13. januar 2003 #2 Skrevet 13. januar 2003 Hei! "Mensmurring" kan være et tegn på at du er gravid. Det samme men kvalme osv. Luft vet jeg ikke noe om. Ta en test du. Kanskje du skulle ringe en god venninne og spørre om hun kunne være der når du tok testen. Bedre enn å være alene ? Nå vet jeg jo ikke helt hva du ønsker (å være gravid eller ikke). Men jeg krysser fingrene for deg og håper at du får det svaret du ønsker deg!
Elefantina Skrevet 13. januar 2003 #3 Skrevet 13. januar 2003 Hei på deg! Ut i fra innlegget ditt tolker jeg det slik at du ønsker å være gravid? Eller? Alle tegnene du beskriver er vel typiske "graviditetssymptomer", men du trenger jo ikke være gravid av den grunn. Hvis man, f.eks. som meg, er livredd for at man har blitt gravid, så kan du banne på at alle disse symptomene melder seg uten grunn. Hvis man ønsker å være gravid vil man ofte kjenne så godt etter at man også finner symptomer som egentlig ikke "er der". Og selvfølgelig er sjansen absolutt til stede for at du faktisk er gravid! En test skulle gi utslag nå, så det er vel bare å hoppe i det? Håper du får det resultatet du ønsker deg!
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #4 Skrevet 14. januar 2003 Hei hei! Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare på innlegget mitt!! Jeg tok motet til meg og testet i går og den var negativ... (Håper ikke det gjorde noe at jeg testet om kvelden og ikke om morgenen...) Akkurat nå passer det best med neagtiv test, så jeg ble litt lettet... Men tusen, tusen takk for svar!! Ha en fin dag! klem frøken anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå