Gå til innhold

Bryllupsprat

trudelutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil bare takke kvinneguiden!

Verden spares for mange kommende bruder som babler i vei om bryllup og mer eller mindre praktiske og upraktiske ting som er uhyrlig viktig for en (kvinne) som skal gifte seg.

Bruker å gå inn på "siste innlegg" og det er vanvittig mye bryllupsprat her inne.

I jobben min treffer jeg mange bryllupspar, og jeg må si at bryllup virkelig får det verste frem i enkelte.

Heldige menn som tar slikt mer avslappet.

Men altså: Alle dere som kjenner en vordende brud: Takk dette forum - dere slipper å bli bablet hull i hodet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEY! icon_smile.gif

Jeg er vordende brud og gidder nesten ikke svare hvis folk spør engang! He he!

Ikke skjær alle (dvs meg icon_smile.gif ) over en kam. Det er ikke alle som blir like fjollete selv om de skal gifte seg, dah!

Men jeg skjønner jo hva du mener. Hadde vært en annen sak om folk ble helt på tuppa dersom det innebar store livsforandringer etc. Men i dagens samfunn er det liksom ikke det... Bare en stoor fest!

mvh12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi..

Vordende brud her.. icon_smile.gif

Jeg hadde nok IKKE snakket hull i hodene på vennene mine selvom jeg ikke hadde hatt disse sidene her.. Faktisk er det de som maser og graver og spør om planleggingen, kjolen, menyen, festen... alt.. hele tiden, mens jeg selv synes det blir litt for mye av det gode!

Men når det er sagt, må jeg bare si at bryllupsforumet her på KG er helt topp! Har fått masse inspirasjon og gode ideer. Koser meg hver dag på KG!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Grunnen til at de fleste gutta har et avslappa forhold til det er at det meste faller på jentene - gjett om jeg har fått erfart det icon_smile.gif jeg prater så si ikke bryllup i det hele tatt hjemme eller på jobb og akuratt nå vil jeg bare bli ferdig med det icon_smile.gif

Men takk for KG der det er likesinnede icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...