Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvordan var det nå igjen med disse eggløsningstestene fra billigeteste? Skulle ha de oppi en ren beholder med urin, i hvor mange sekunder? Hvor lang tid tar det før resultatet skal vise? Håper på svar
Gjest Bertine Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Den skal være i koppen i minst 5 sekunder. Skal vise innen 5 min,
~Belle~ Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Nå er det en stund siden jeg har brukt disse, men jeg regner med at det er de strimlene du bruker. Jeg mener å huske at det var 3 sekunder i koppen og svar etter 5 minutter, men er ikke helt sikker, men ganske sikker
Gjest Uregistrert Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Hei, vil bare si at jeg har tatt sånne billigtester nå de siste 6 dagene...og det er, som nevnt rett over, 3 (tre )sekunder testen skal stå i urinen. Og svaret kommer senest innen 5 minutter. (Kan være klart etter 40sek, avhenger av hvor mye hormoner som er ute og går..)
Gjest Bertine Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Oi, stemmer visst med 3 sekunder jah.. beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå