Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 ......anla bart, noe du INTENST HATER, eller sparte til langt hår, noe du hater like intenst, etter skaffa seg rastafletter, eller endret klesstil til noe du syns er helt på trynet..... Og da mener jeg ikke at han kjøper seg ei skjorte du ikke liker, men at han endret seg relativt drastisk utseendemessig, til noe som absolutt ikke er forenlig med stil i dine øyne.... Hva hadde du gjort da? Hadde du fremdeles stolt resentert han for eldgamle kjente dere møtte på gata? Ville du fortsatt gått sammen med han på gata? Ville du sagt noe til han? Eventuellt hvor hardt ut hadde du gått til verks for å få han til å endre seg tilbake til sitt vanlige jeg?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hadde problemet med bart. jeg hater bart. Jeg elsker jo å kysse mannen min, men det blir jo ikke det samme med stikkende hårduster inn i nesen min. Og det fortalte jeg ham. Og sa "au" hver gang de forbaskete bartehårene plaget meg. Til slutt gikk han med på å ta den bort, for en stund i alle fall. Og da ble han belønnet med maaaaaaaange kyss. Og det satte han så stor pris at barten ikke har kommet tilbake ennå.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde fortalt han at jeg ikke ble tiltrukket av han pga hans utseende og at jeg derfor ikke følte noe behov for å være intim. Så får det være opp til han om hans behov for et nytt image skal være viktigere enn sex. Det samme med vekt. Legger han på seg 100 kg så vil jeg nok heller ikke være intim med han. Det er rett og slett lite delikat og jeg blir ikke tiltrukket av ekstremt feite mennesker. Jeg kan si at jeg hadde vært like glad i han som før. Men jeg vil jo helst være hans kone,-ikke "søster."
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Mannen min har et skjegg jeg HATER! Han ser ut som en "biker-bølle", og han liker det slik. Jeg har prøvd alt for å få ham til å ta det, men det nytter ikke uansett hva jeg gjør! Men dette er da ikke en grunn til at jeg ikke kan presentere ham for andre, eller gå sammen med ham på gaten... Hans utseende har ingenting å gjøre med hvem han er, og jeg er like stolt av ham uansett hvordan han ser ut. Tenk om han skulle ha sluttet å presentere meg for sine venner bare fordi jeg har lagt på meg noen kilo, eller har et utbrudd av psoriasis, eller fordi jeg har en dårlig hårdag... nei det hadde ikke vært noe særlig til ekteskap!
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 (endret) Hva hadde du gjort da? Sagt hva jeg mente. Jeg ville sikkert mast litt på en dårlig dag, og tatt det med litt humor på en god dag. Hadde du fremdeles stolt resentert han for eldgamle kjente dere møtte på gata? Ja. Uten tvil. Ville du fortsatt gått sammen med han på gata? Ja. Uten tvil. Ville du sagt noe til han? Jepp. Ville sagt at han var mer sexy før forandringen. Eventuellt hvor hardt ut hadde du gått til verks for å få han til å endre seg tilbake til sitt vanlige jeg? Hadde vel ikke gått veldig hardt til verks. Han ville visst hva jeg mente, men å ta bruk sterkere virkemidler virker overdrevent. ← Endret 7. september 2006 av LilSweetie
Arkana Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 (endret) Men dette er da ikke en grunn til at jeg ikke kan presentere ham for andre, eller gå sammen med ham på gaten... Hans utseende har ingenting å gjøre med hvem han er, og jeg er like stolt av ham uansett hvordan han ser ut. Tenk om han skulle ha sluttet å presentere meg for sine venner bare fordi jeg har lagt på meg noen kilo, eller har et utbrudd av psoriasis, eller fordi jeg har en dårlig hårdag... nei det hadde ikke vært noe særlig til ekteskap! ← Enig med deg. Jeg regner med at mannen selv liker forandringene han gjør, så hvorfor skal dere bestemme hvordan han ser ut? Han er da en voksen mann. Hadde dere forandret dere om mannen syntes den nye hårfargen var grusom, at du burde slutte å vokse leggene eller synes klesstilen var helt på trynet? Endret 7. september 2006 av Arkana
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Så hvis mannen din gikk fex fra å være en streit stresskoffertfyr, noe du elsker, til å være en gother, noe du syns er helt på jordet... Så ville det vært greit lissom?
Gjest LilSweetie Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Så hvis mannen din gikk fex fra å være en streit stresskoffertfyr, noe du elsker, til å være en gother, noe du syns er helt på jordet... Så ville det vært greit lissom? ← Jeg ville neppe elsket det, og oppmuntret ham til å gå mer med dress, men det ville ikke vært en krise i forholdet, nei.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Eksen min hadde veldig mange forskjellige former for hårvekst i ansiktet mens vi var sammen, og de aller fleste likte jeg ikke. Jeg fortalte ham hva jeg synes han kledde best, og kunne le av skjegget/barten hans på en humoristisk måte hvis jeg var i det humøret. Han hadde også perioder der yndlingsplaggene hans var heller uheldige, og det fikk han også vite ved at jeg kunne si ting som at "nei, skal du gå i den fæle greien nå igjen".Men jeg var jo uansett like glad i ham, så det gikk jo ikke ut over ham på noen måte. Jeg kysset ham, gikk på gaten med ham, holdt ham i hånden osv.
Gjest Samme gjest som over Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Så hvis mannen din gikk fex fra å være en streit stresskoffertfyr, noe du elsker, til å være en gother, noe du syns er helt på jordet... Så ville det vært greit lissom? ← Jeg ville nok ikke likt det, men jeg hadde absolutt akseptert det!
Gjest Pet Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 Så hvis mannen din gikk fex fra å være en streit stresskoffertfyr, noe du elsker, til å være en gother, noe du syns er helt på jordet... Så ville det vært greit lissom? ← Hvis stilendringen var så radikal, var det vel mer enn utseendet som hadde forandret seg, vil jeg tro.
Luckyme Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Typen har skjegg, som han fixet på for ett par dager siden, og nå har han barteskjegg som han i metallica.. ikke helt foran, men fyldig på sidene( trailerbart) Jeg tør å gå sammen med han, men gleder meg til han får orntli skjegg igjen
Arkana Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Jeg ville neppe elsket det, og oppmuntret ham til å gå mer med dress, men det ville ikke vært en krise i forholdet, nei. ← Enig. Og jeg ville nok også være interessert i å finne ut hva som var årsaken til denne forandringen, om det lå mer bak enn selve klesstilen.
Arkana Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Så hvis mannen din gikk fex fra å være en streit stresskoffertfyr, noe du elsker, til å være en gother, noe du syns er helt på jordet... Så ville det vært greit lissom? ← Hvis mannen din plutselig hadde sagt at han i alle år har syntes at du kler deg forferdelig, hadde du forandret deg da? Hvorfor er det bedre å være en stresskoffertfyr enn en gother? Hvem bestemmer hva som er "riktig" klesstil?
Lilith Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 Hvis stilendringen var så radikal, var det vel mer enn utseendet som hadde forandret seg, vil jeg tro. ← Sånn tenker jeg også.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Hvis mannen din plutselig hadde sagt at han i alle år har syntes at du kler deg forferdelig, hadde du forandret deg da? Hvorfor er det bedre å være en stresskoffertfyr enn en gother? Hvem bestemmer hva som er "riktig" klesstil? ← Jeg sa ikke på noe tidspunkt at det er bedre å være dressbuksedude enn å digga svart. Jeg ga et eksempel. Og jeg forutsetter at vi snakker om helt vanlige forhold, der en av partene plutselig endrer seg drastisk, uavhengig om man liker sånn eller slik.
Gjest Samme gjest som over Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Og jeg forutsetter at vi snakker om helt vanlige forhold, der en av partene plutselig endrer seg drastisk, uavhengig om man liker sånn eller slik. ← Du spør der en av partene plutselig endrer utseende drastisk... og utseende har ingenting med personlighet og oppførsel å gjøre! Hadde han plutselig forandret seg fra å være "snill gutt" til "bølle" så hadde jeg selvfølgelig reagert kraftig. Men om han fremdeles er en "snill gutt" som ser ut som "Ozzy Osbourne", så hadde jeg akseptert det selv om jeg ikke hadde likt det.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 Og jeg forutsetter at vi snakker om helt vanlige forhold, der en av partene plutselig endrer seg drastisk, uavhengig om man liker sånn eller slik. ← Du spør der en av partene plutselig endrer utseende drastisk... og utseende har ingenting med personlighet og oppførsel å gjøre! Ja, jeg mener altså endre seg utseendemessig, ikke personllighetsmessig.
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde nok blitt litt betenkt for av erfaring vet jeg at slike store endringer ofte skyldes at de har møtt en annen som de vil endre seg for Men ellers så synes jeg at alle skal få gjøre som de vil. Jeg har ikke sansen for kvinner som dominerer sine menn og nærmest tvinger dem til å skifte stil etter deres smak og ikke etter mannens egen.
Gjest Tyr Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Er det å farge håret drastisk Evelina ? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå