Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #21 Skrevet 7. september 2006 Jeg lurer på hva oss stakkars jenter med små pupper skal gjøre da. Små pupper er ikke fint, men det er heller ikke silikon. Jaja.
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #22 Skrevet 7. september 2006 Jeg sier jo jeg bare liker stor feit hard kvalitetspikk, er det noe å lyve om da?
Gjest VelD. Skrevet 7. september 2006 #23 Skrevet 7. september 2006 At du har åtte kamerater som liker store pupper tviler jeg ikke på. Hvis du har åtte kamerater som har avsluttet forhold pga puppestørrelsen, tror jeg faktisk at du lyver/overdriver grovt/dine kamerater lyver. ← Prøv å les hva jeg skriver, puppestørrelsen har vært en av mange avgjørende faktorer. Ikke ene og alene grunnen. Ikke beskyld meg for å lyve, det er heller ingen overdrivelse fra min side, men om kameratene og de spurte lyver er en annen sak. Det har jeg også nevnt som en mulig sak. Ved å ha lest gjennom utallige foruminnlegg ang. bla. penis-størrelser, så leser vi om jenter som bryter av et forhold pga. bla. størrelsen, og vi snakker om fler enn 8 personer. Hva er da det? Løgn? Grovt overdrevet? Med hvilken hensikt?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #24 Skrevet 7. september 2006 Noen ganger er vi mer ærlige på forum også.
Gjest Gjest_d'Arc_* Skrevet 7. september 2006 #25 Skrevet 7. september 2006 Prøv å les hva jeg skriver, puppestørrelsen har vært en av mange avgjørende faktorer. Ikke ene og alene grunnen. Ikke beskyld meg for å lyve, det er heller ingen overdrivelse fra min side, men om kameratene og de spurte lyver er en annen sak. Det har jeg også nevnt som en mulig sak. Ved å ha lest gjennom utallige foruminnlegg ang. bla. penis-størrelser, så leser vi om jenter som bryter av et forhold pga. bla. størrelsen, og vi snakker om fler enn 8 personer. Hva er da det? Løgn? Grovt overdrevet? Med hvilken hensikt? ← Da snakker vi om litt umodne personer
Gjest Ulva35 Skrevet 8. september 2006 #26 Skrevet 8. september 2006 Jeg sier jo jeg bare liker stor feit hard kvalitetspikk, er det noe å lyve om da? ← Er dette ærlig så Kanskje er det Jeg mener ikke at alle må like "en stor feit hard kvalitetspikk" Men om meg gjør det, så er det vel ikke galt å si det Smaken er som baken, den er delt i to. Og det er noe for en hver smak der ute vil jeg tro
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #27 Skrevet 8. september 2006 Er dette ærlig så Kanskje er det Jeg mener ikke at alle må like "en stor feit hard kvalitetspikk" Men om meg gjør det, så er det vel ikke galt å si det Smaken er som baken, den er delt i to. Og det er noe for en hver smak der ute vil jeg tro ← Det var ikke seriøst i skrivemåte, men da jeg har vært med både liten halvslapp og stor tømmerstokkstiv, kan jeg si at størrelsen teller så absolutt, og det er ingen hemmelighet at tømmerstokken vinner her. Har fått refs for å foretrekke det her før, for enten så er jeg overflatisk, eller så er det "det eneste som passer i det slarkete hølet mitt" Rart det da, når jeg ofte har klaget på at jeg er for trang og sliter med det.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #28 Skrevet 8. september 2006 Vi var fem stykker i vennegjengen som gikk på BI. Vi bestemte oss for et lignende eksperiment etter å ha lest om arbeidspsykologi. Der sto det at anonyme undersøkelser og personlige intervjuer ga vidt forskjellige svar. Ettersom vennegjengen min er ganske så sexfiksert og nysgjerrig i tillegg, så rasket vi sammen 20 (10 av hvert kjønn) sexinteresserte bekjente og venner, og ga dem først et ark som skulle fylles ut anonymt. Deretter ble en og en intervjuet. Arbeidspsykologien skulle vise seg rett. Anonymt er en ting, ansikt til ansikt noe helt annet.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #29 Skrevet 8. september 2006 Det var ikke seriøst i skrivemåte, men da jeg har vært med både liten halvslapp og stor tømmerstokkstiv, kan jeg si at størrelsen teller så absolutt, og det er ingen hemmelighet at tømmerstokken vinner her. Har fått refs for å foretrekke det her før, for enten så er jeg overflatisk, eller så er det "det eneste som passer i det slarkete hølet mitt" Rart det da, når jeg ofte har klaget på at jeg er for trang og sliter med det. ← Merkelig at alle som må ha store er nødt til å poengtere at de er trange. Det sier seg jo selv at man har det best med "sin" størrelse. En XXL pikk vil ikke ha det bra sammen med en XXS fitte - og omvendt. En XXL fitte vil heller ikke ha det bra sammen med en XXS pikk - og omvendt. Heldigvis besitter noen av dere kvinner det som vi kaller for muskler, som gjør at man kan demme noe opp for mangler på utstyret til mannen.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #30 Skrevet 8. september 2006 Jeg lurer på hva oss stakkars jenter med små pupper skal gjøre da. Små pupper er ikke fint, men det er heller ikke silikon. Jaja. ← En gang i tiden - for ikke alfor lenge siden - gjorde faktisk Twiggy små pupper til mote. Jeg husker fortsatt jenter som snørte seg hardt inn for at det ikke skulle se ut som om puppene var for store.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #31 Skrevet 8. september 2006 Merkelig at alle som må ha store er nødt til å poengtere at de er trange. Det sier seg jo selv at man har det best med "sin" størrelse. En XXL pikk vil ikke ha det bra sammen med en XXS fitte - og omvendt. En XXL fitte vil heller ikke ha det bra sammen med en XXS pikk - og omvendt. Heldigvis besitter noen av dere kvinner det som vi kaller for muskler, som gjør at man kan demme noe opp for mangler på utstyret til mannen. ← Ah, følger du lite med, eller misforstår du meg med vilje? :klø: Det var jo en STOR del av poenget! For jenter kan tydeligvis ikke like å bli rambukket av en diger kølle uten at de skal visstnok være slapsete og vide som om de skulle ha født 13 unger i hver havn!
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. september 2006 #32 Skrevet 8. september 2006 Det finnes gutter som faktisk foretrekker små pupper. Nuff said. ← Jeg lurer på hva oss stakkars jenter med små pupper skal gjøre da. Små pupper er ikke fint, men det er heller ikke silikon. Jaja. ← Kan berolige dere noe her: Jeg har ingen preferanser rundt store pupper, snarere opptatt av at de er fine i formen. En B-cup er i mine øyne mye finere enn en c-cup. Små pupper er flott! Det kan forøvrig store pupper også være, bare de ikke er for store. Når det er sagt er det i min kameratflokk flere som foretrekker store pupper enn små pupper men også noen som foretrekker små pupper/ikke er opphengt i størrelsen. Kvinnebryster vil alltid være et av menns sterkeste sex-attributter enten dere vil eller ikke. Jeg liker pupper men er mer opptatt av andre deler av kvinnekroppen som f.eks. lår/legger, rumpe og en pent buet kvinnemage, det er flott det
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #33 Skrevet 8. september 2006 Kan berolige dere noe her: Jeg har ingen preferanser rundt store pupper, snarere opptatt av at de er fine i formen. En B-cup er i mine øyne mye finere enn en c-cup. Små pupper er flott! Det kan forøvrig store pupper også være, bare de ikke er for store. Når det er sagt er det i min kameratflokk flere som foretrekker store pupper enn små pupper men også noen som foretrekker små pupper/ikke er opphengt i størrelsen. Kvinnebryster vil alltid være et av menns sterkeste sex-attributter enten dere vil eller ikke. Jeg liker pupper men er mer opptatt av andre deler av kvinnekroppen som f.eks. lår/legger, rumpe og en pent buet kvinnemage, det er flott det ← Nakke og øre, også. Flott med jenter som bruker hestehale
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #34 Skrevet 8. september 2006 Jeg har hørt/og lest at mange menn si at de foretrekker små og søte pupper. Selv har jeg store. Og min mann liker dem ganske godt. Men det er ikke noe viktig i vårt liv liksom. Mye annet som er viktigere enn pupper og tisser.
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. september 2006 #35 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det er himmelropende uinteressant hva andre menn, eller for den saks skyld kvinner, synes at jeg skal mene om pupper. Jeg vil også anta at kvinner flest vil synes det er lite interessant dersom jeg blafrer rundt med pikken min og forteller dem hva de bør mene om den (og det er ikke bare fordi jeg i mange år har prøvd å argumentere med at en fyrstikkeske faktisk ER 17 cm lang)
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2006 #36 Skrevet 9. september 2006 Merkelig at alle som må ha store er nødt til å poengtere at de er trange. Det sier seg jo selv at man har det best med "sin" størrelse. En XXL pikk vil ikke ha det bra sammen med en XXS fitte - og omvendt. En XXL fitte vil heller ikke ha det bra sammen med en XXS pikk - og omvendt. Heldigvis besitter noen av dere kvinner det som vi kaller for muskler, som gjør at man kan demme noe opp for mangler på utstyret til mannen. ← Du er jo helt ute! Jeg foretrakk en stor pikk da jeg var 17 og jeg foretrekker det også nå som firebarnsmor. Jeg har fingre å kjenne etter med og jeg merker at det kniper like godt der nede nå som tidligere. En stor pikk er å foretrekke estetisk og følelsesmessig. Det å suge en stor pikk er bedre. Det å runke en stor pikk er bedre. Å runke samtidig som du føler at du bruker pinsettgrepet er ikke det helt store. Det å bli fyllt opp av en stor en, selv om det kan være på grensen til vondt noen ganger er uansett mye bedre enn en liten en. Dette mener jeg 100% seriøst. Hadde jeg hatt en slaskefitte så tror jeg min mann hadde hatt store problemer med å komme. Litt friksjon må det jo være Tror heller ikke det er så stor forskjell på trangheten til kvinner som det er på størrelsen til menn. Så det blir veldig avslørende når enkelte menn kommer med "du vil ha stor pikk fordi du er vid." Ikke avslørende i det hele tatt , nei Rett i angrep
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #37 Skrevet 9. september 2006 Kan berolige dere noe her: Jeg har ingen preferanser rundt store pupper, snarere opptatt av at de er fine i formen. En B-cup er i mine øyne mye finere enn en c-cup. Små pupper er flott! Det kan forøvrig store pupper også være, bare de ikke er for store. Når det er sagt er det i min kameratflokk flere som foretrekker store pupper enn små pupper men også noen som foretrekker små pupper/ikke er opphengt i størrelsen. Kvinnebryster vil alltid være et av menns sterkeste sex-attributter enten dere vil eller ikke. Jeg liker pupper men er mer opptatt av andre deler av kvinnekroppen som f.eks. lår/legger, rumpe og en pent buet kvinnemage, det er flott det ← Jeg lurer litt på hvordan en ny og større liste med preferanser er ment til å berolige oss...
Ladyen Skrevet 9. september 2006 #38 Skrevet 9. september 2006 (endret) 1. Store pupper vil som oftest henge og slenge, med store brystvorter, strekkmerker og andre festlige greier... ------------------------------------------------------------------ 2: Men det stemmer at kvinner flest vil ha en stor pikk. ← Skjønner ikke at "henge og slenge" er noe negativt ? Slik ser også damepupper ut, og det er helt normalt. Noen damer er født med disse "ufyselige" tingene, som altså da i tillegg "henger og slenger", fra dag èn ! Og livet er alikevel verdt å leve ! Sett sånn... Som representant for damekjønnet vil jeg si at: Nei,- jeg ønsker meg ikke "en stor pikk". For en forferdelig måte å tenke på en gutt/mann på. Et løsrevent stykke kjøtt, til egoistisk forlystelse ? Neitakk ! Jeg ønsker meg en voksen mann med et såpass stort indre, at han kan godta et hvilket som helst ytre, hos en evt. dame-partner, hvis han liker henne. Uten å henge seg opp i størrelser og former. En som kan sette pris på mennesket som ER denne dama. Jeg forstår egentlig ikke all denne praten/kravene om ytre staffasje. Det betyr ikke mest i verden. Først og fremst er det vel mennesket en møter ? ...og om en liker det, kan det muligens bli noe mere etter hvert ? Endret 9. september 2006 av Elmaand
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2006 #39 Skrevet 9. september 2006 Mikropeniser er da ikke noe digg! Kan like godt onanere med en q-tips.
Ireth Carnesir Skrevet 9. september 2006 #40 Skrevet 9. september 2006 (endret) ......... Endret 26. august 2007 av Ireth Carnesir
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå