Gå til innhold

Pupper vs. Penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte det var på tide å få belyst dette.

Litt om meg: Jeg er en oppegående og sosial mann, har mange venner og bekjente, og får stadig nye. Lever livet, har en fin jobb og sunne interesser. (om dere synes jeg har sunne interesser etter å ha lest dette innlegget kan jo bli spennende å se).

Og nå har vi diskutert innad i "gjengen" dette med størrelse på penis og pupper. Ikke bare diskutert, vi har dog gått kraftigere til verks!

Se her...

1. Vi har alle lest foruminnlegg om en "fortvilet" gutt og hans ønske om å få vite hva mangfoldet av jenter der ute mener om størrelse på penis.

Så vi gjorde en liten "statistikk"... Det viser seg at 1 til 2 av 10 jenter ikke bryr seg om penisen er "for liten". Trøstende for den gutten og de guttene som leser. Dere jenter er ærlige, det skal dere ha for

2. Så leser vi foruminnlegg om størrelse på pupper... men... men... hva oppdager vi her? 8 av 10 gutter bryr seg ikke om størrelsen på puppene! Så flott, men er dette reelt? Vi har snakket med et titalls gutter om nettopp dette. Og vi kom frem til noe interessant.

Hva sier de? Selvfølgelig liker vi store pupper, hvor ofte er ikke det samtaleemne blant oss gutta!

Så spør vi: Har dere noen gang svart et innlegg ang. størrelse på pupper? De fleste hadde gjort det. Hva skrev dere? (og nå kommer det).

SAMTLIGE har svart: Vi skrev at det ikke betydde noe! Hvorfor det? Der fikk vi aldri noe godt svar.

ALLE vi har snakket med, forteller at de elsker pupper, store pupper. Pupper betyr noe. Det er flaut å finne ei jente med små pupper ble det sagt. Skal ha utringning. Og sånn fortsetter det. Men samtlige (untatt en person) sier at de gjerne lyver når de blir bedt om å fortelle sitt syn på puppestørrelser, både i forum og ovenfor jenter. De har heller ingen god forklaring på hvorfor, men sånn er det visst.

Dette innlegget er ikke gjenstand for all mulig drittslenging og om hvor useriøse vi er. Vi gjorde disse undersøkelsene, og har gjort det i over et år. Vi forteller KUN de "resultatene" vi har erfart.

Hvor mye hold kan det være i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror helt klart at det ligger noe i det. Tror det er fort gjort å svare e de baner at det ikke betyr så mye fordi det vil være mer "politisk korrekt". Det er også svært mange kvinner som ville tatt seg nær av dette... I en perfekt verden ville nok ikke størrelse bety noe, men nå er ikke vår verden perfekt. :forvirret: Men heldigvis (forhåpentligvis) er smaken delt.. Det er vel noen der ute som liker små pupper også?

Skrevet

Så har det kanskje litt med hva man liker og hvor mye det egentlig betyr.

Ja, så er det et absolutt bonus at dama har store pupper, men er det avgjørende for at man blir sammen med henne/blir lykkelig med henne? Og ja, så er det flott om mannen er velutrustet, men dropper man ham om han har en penis under gjennomsnittet?

Det er forhåpentligvis ikke størrelse i seg selv som er avgjørende i et forhold ;)

Skrevet

Ja, så er det et absolutt bonus at dama har store pupper, men er det avgjørende for at man blir sammen med henne/blir lykkelig med henne? Og ja, så er det flott om mannen er velutrustet, men dropper man ham om han har en penis under gjennomsnittet?

Det er forhåpentligvis ikke størrelse i seg selv som er avgjørende i et forhold ;)

Hva er store pupper? Hva er gjennomsnittet på penis?

Denne fikseringa på pupper og penis, betyr det at det spiller så stor rolle at man slutter å elske den man er glad i om noe av dette skulle forsvinne? Sykdom kan jo ta bort både det ene og det andre.

Så hva er viktigst?

Skrevet

Du har så rett så rett :)

Svarte egentlig kun utfra utseende, men det blir jo helt klart annerledes i et forhold. En kan bli gla og forelska i en person som ikke nødvendigvis har de optimalt ønskelige kroppsmål. Men når en blir kjent betyr dette svært lite!! :lol:

Skrevet
Hva er store pupper? Hva er gjennomsnittet på penis?

Denne fikseringa på pupper og penis, betyr det at det spiller så stor rolle at man slutter å elske den man er glad i om noe av dette skulle forsvinne? Sykdom kan jo ta bort både det ene og det andre.

Så hva er viktigst?

Det var vel nettopp det som var poenget mitt - at det ikke har noe å si når man blir glad i noen ...

Skrevet

Selvfølgelig er det andre ting som er avgjørende i et forhold! Selvfølgelig.

Men så var det noen som sa... hva med veien til et forhold da? Et "førsteinntrykk"?

Her var det en del uenigheter.

En del av de vi snakket med avsluttet et forhold pga. puppestørrelse. Sikkert også en del andre faktorer tilstede, men det ble trukket frem som en av hovedgrunnene.

Det som er merkelig ved dette et at ved feks. ONS så "tok" de det de fikk, tykk, tynn, små eller store. Helst store.

Men i et forhold så var det mer betydende at det var litt størrelse.

Skrevet (endret)
En del av de vi snakket med avsluttet et forhold pga. puppestørrelse. Sikkert også en del andre faktorer tilstede, men det ble trukket frem som en av hovedgrunnene.

Da synes jeg disse menneskene virker ganske useriøse og umodne.

Endret av Lilith
Gjest LilSweetie
Skrevet

Igjen tror jeg (sjokkerende nok :overrasket: ) at det eksisterer forskjellige meninger. Kjæresten min liker, som mange menn, store pupper, og hadde nok blitt fornøyd om puppene mine plutselig vokste. Men jeg føler meg trygg på at han ikke kommer til å dumpe meg pga puppestørrelsen.

En kamerat av meg liker virkelig ikke store pupper og går alltid for tynne jenter med små pupper. Hvis han beskriver utseende til en jente, er det et minus hvis hun har store pupper.

I tillegg: Det er da mange menn som er såkalte rumpemenn, og ikke bryr seg så mye om hvordan puppene ser ut fordi de er mest opptatt av rumpa?

Er forresten ikke veldig imponert over menn som går inn på et forum, skriver et innlegg som gjest, og ikke tør å være ærlige på hva de mener :roll:

Skrevet (endret)

Siden "alle" var enige om at store pupper er bra, kan det jo ha vært noe (ubevist) gruppepress/påvirkning til stede?

Jeg tror nemlig at det er mange som liker store pupper, men også mange som liker små og mellomstore pupper.

Store pupper er vel og bra, men tenk om det var store hengepupper med uflatterende form - men som kanskje ser bra ut i en BH? Og når BH-en kommer av, så er det ikke så pent likevel? Jeg synes egentlig formen er viktigere enn størrelsen. (nå er jeg jente og ikke lesbisk da, men likevel)

Har store pupper. Er fornøyd med dem (enn så lenge), men det er upraktisk, og jeg skulle gjerne hatt et par størrelser mindre, men med samme form. Når jeg blir eldre, vil garantert puppene henge mer. Store pupper vil sannsynligvis bli mer ulekkert med årene enn små eller middels pupper.

Og for de som har små... Silikon er visst ikke så bra, har jeg fått med meg? Virker som om ange synes at det er unaturlig, plastikkpupper og fysj og fy. Men om dama har små pupper, komplekser for det, og silikon er fy-fy, er det ikke enkelt. Forresten tror jeg et puppefokus er med på å skape komplekser og usikkerhet hos folk som er usikre på seg selv. Og det skaper jo igjen grobunn for kosmetisk kirurgi.

Tenker ikke gutta på det? Eller lever dere bare i "øyeblikket"?

Og ja... Pupper alene er jo ikke det viktigste, man tar jo hele pakka. Men nå var det pupper denne tråden handlet om, derfor skrev jeg mest om det.

Og når det gjelder penisstørrelser: Jeg kan helt ærlig, men hånden på hjertet si at størrelsen spiller ingen rolle, med et unntak: Jeg vil ikke ha for stor. Har prøvd det, og det vær jævlig vondt. Heller liten enn stor.

Endret av Pax
Skrevet (endret)

Jeg tror enten du har snakket med veldig umodne gutter, eller at du overdriver når du sier at "en del avsluttet et forhold pga. puppestørrelse."

Endret av d'Arc
Skrevet
Da synes jeg disse menneskene virker ganske useriøse og umodne.

Det er de faktisk ikke. Ærlig vil vel jeg si. Vi ser jo det samme i tråder ang. størrelse på penis. Gjentatte ganger har vi lest om jenter som avslutter forhold eller ikke klarer å innlede et forhold til en med lite utstyr.

Hvorvidt disse kan karakteriseres som umoden er jo en annen ting.

Skrevet
Siden "alle" var enige om at store pupper er bra, kan det jo ha vært noe (ubevist) gruppepress/påvirkning til stede?

Jeg tror nemlig at det er mange som liker store pupper, men også mange som liker små og mellomstore pupper.

Store pupper er vel og bra, men tenk om det var store hengepupper med uflatterende form - men som kanskje ser bra ut i en BH? Og når BH-en kommer av, så er det ikke så pent likevel? Jeg synes egentlig formen er viktigere enn størrelsen. (nå er jeg jente og ikke lesbisk da, men likevel)

Har store pupper. Er fornøyd med dem (enn så lenge), men det er upraktisk, og jeg skulle gjerne hatt et par størrelser mindre, men med samme form. Når jeg blir eldre, vil garantert puppene henge mer. Store pupper vil sannsynligvis bli mer ulekkert med årene enn små eller middels pupper.

Og for de som har små... Silikon er visst ikke så bra, har jeg fått med meg? Virker som om ange synes at det er unaturlig, plastikkpupper og fysj og fy. Men om dama har små pupper, komplekser for det, og silikon er fy-fy, er det ikke enkelt. Forresten tror jeg et puppefokus er med på å skape komplekser og usikkerhet hos folk som er usikre på seg selv. Og det skaper jo igjen grobunn for kosmetisk kirurgi. 

Tenker ikke gutta på det? Eller lever dere bare i "øyeblikket"?

Og ja... Pupper alene er jo ikke det viktigste, man tar jo hele pakka. Men nå var det pupper denne tråden handlet om, derfor skrev jeg mest om det.

Og når det gjelder penisstørrelser: Jeg kan helt ærlig, men hånden på hjertet si at størrelsen spiller ingen rolle, med et unntak: Jeg vil ikke ha for stor. Har prøvd det, og det vær jævlig vondt. Heller liten enn stor.

Ikke gruppepress, samtale èn til èn

Skrevet
Jeg tror enten du har snakket med veldig umodne gutter, eller at du overdriver når du sier at "en del avsluttet et forhold pga. puppestørrelse."

Beklager ordet "en del", men 8 personer er etter min mening "en del".

Skrevet

Gjengs over så tror jeg at store pupper er foretrukket på lik linje med stort utstyr.(I allefall på bilder, i virkeligheten er jeg ikke så sikker.)

Men,-så er det det at vi er forskjellige. Jeg har store pupper og vet at mange menn liker det. Men jeg er gift med en mann som ikke bryr seg en døyt om puppene mine. Han liker rumper :sjarmor:

Jeg skjønner ikke menns fasinasjon med store pupper. Store pupper vil som oftest henge og slenge, med store brystvorter, strekkmerker og andre festlige greier :ironi: Å presse de inn i en flatterende bh er en enkel sak, på lik linje med at en mann med liten pikk kan putte en sokk i skrevet. Det er jo bare bedrag.

Mine er silikon og er totalt verdiløs. Fine å se på og thats it. Snart skal jeg kvitte meg med de. har hatt de alt for lenge.

Det flotteste jeg vet er passe store, faste pupper. Heller litt for små enn litt for store. En liten håndfull er vel perfekt.

store pupper ser ikke ut som faste, runde silikonpupper. Det er blank løgn.De fleste menn jeg har pratet med liker små, faste bryster, så den undersøkelsen Hi har gjort gir jeg ikke mye for.

Men det stemmer at kvinner flest vil ha en stor pikk.

Skrevet

Det som TS lurer på her hvis jeg har forstått han rett, er vel ærligheten vår når vi svarer på et forum.

Vi skriver at neida størrelsen betyr ikke et dugg. Både når det gjelder pupper og ikke minst penis. Men i det private rom så sier vi noe helt annet. Akkurat som TS sier :overrasket:

Jeg som kvinne har et par ganger prøvd å være ærlig og si at ja størrelsen betyr noe for meg. Jeg vil kjenne den

:rosasmil: Det trenger ikke være noe kjempedigert, men normal. Hadde engang kontakt med en mann som skulle være med min mann og meg på trekant. Han fortalte at han hadde en helt normal k...... ;)

Dere kan tenke dere overraskelsen da jeg faktisk måtte lete etter den. Fikk omtrent :hakeslepp:

Altså: Jeg lo ikke eller noe, og stakkaren kunne jo ikke noe for det. Men han kunne ha vært ærlig. 5-6 cm i stiv tilstand er ikke normalt :sjenert:

Når jeg i innlegg har sagt at ja størrelsen betyr noe, ja da får jeg pepper så det holder.

Men ærlig talt det blåser jeg i. Et ærlig spørsmål bør ha et ærlig svar. Og vi bør svare det samme som vi sier når vi snakker sammen. :)

Skrevet
Det som TS lurer på her hvis jeg har forstått han rett, er vel ærligheten vår når vi svarer på et forum.

Vi skriver at neida størrelsen betyr ikke et dugg. Både når det gjelder pupper og ikke minst penis. Men i det private rom så sier vi noe helt annet. Akkurat som TS sier :overrasket:

Jeg som kvinne har et par ganger prøvd å være ærlig og si at ja størrelsen betyr noe for meg. Jeg vil kjenne den

:rosasmil: Det trenger ikke være noe kjempedigert, men normal. Hadde engang kontakt med en mann som skulle være med min mann og meg på trekant. Han fortalte at han hadde en helt normal k...... ;)

Dere kan tenke dere overraskelsen da jeg faktisk måtte lete etter den. Fikk omtrent  :hakeslepp:

Altså: Jeg lo ikke eller noe, og stakkaren kunne jo ikke noe for det. Men han kunne ha vært ærlig. 5-6 cm i stiv tilstand er ikke normalt :sjenert:

Når jeg i innlegg har sagt at ja størrelsen betyr noe, ja da får jeg pepper så det holder.

Men ærlig talt det blåser jeg i. Et ærlig spørsmål bør ha et ærlig svar. Og vi bør svare det samme som vi sier når vi snakker sammen. :)

Og der kom poenget! Hvorfor gjør vi slikt? Skal ikke slike forum være et sted hvor man kan komme med ærlige innslag?? Hva syns egentlig folk flest om størrelse? Størrelse er etter mitt syn relativt, akkurat som tid er relativt. Som sagt, det hele startet med en enkel diskusjon innad i "gjengen", men etterhvert som vi begynte å røre i dypet så klarte vi ikke å stoppe. Det ene interessante etter det andre kom. Kanskje det er vi som er blitt lurt? Hvem vet. Hvem kan man stole på.

Skrevet

Dere kan tenke dere overraskelsen da jeg faktisk måtte lete etter den. Fikk omtrent  :hakeslepp:

-Uff, hva er det med menn og speil? Vet de ikke hva det er? Jeg skulle møte en mann engang som sa han hadde blondt hår. Blind date... Vel, det lille håret han hadde var blondt, men det var vel snakk om to hårstrå på hodet.... ærlighet, vel..

-Hvorfor det? Jeg sier det samme som deg og tror ikke jeg har opplevd å få noe pepper for det. Selvfølgelig teller størrelsen. Jeg trodde det var opplest og vedtatt for lenge siden at kvinner vil ha size pluss ;)

Skrevet

Det finnes gutter som faktisk foretrekker små pupper. Nuff said.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Beklager ordet "en del", men 8 personer er etter min mening "en del".

At du har åtte kamerater som liker store pupper tviler jeg ikke på. Hvis du har åtte kamerater som har avsluttet forhold pga puppestørrelsen, tror jeg faktisk at du lyver/overdriver grovt/dine kamerater lyver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...