Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å klippe det, tenk! nå hadde jeg en dag helt for meg selv, så jeg tenkte å endelig sy opp bunnene i håret mitt. Fy søren så mye kortere det ble :--(

Til dere som har sett bilde, kunne min tryneform passet et ganske mye kortere (tror det blir over skuldrene foran :hår:) men veldig volumrikt hår? Det er nå bare midlertidig, men bare halve håret mitt er jo dreads mens bunnene er svindel :grine:

Jeg skjelver, så stresset blir jeg av min nye kånefrisyr :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som er så søt, hadde passet til kortere hår, ja. Klipp av klumpene og bli delicious! :sjarmor:

Skrevet

Hakke klippa, følger ikke du med i timen :O Jeg har sydd hår! Sydd siden 4 (tjuvstartet litt før dette innlegget) Jeg elsker dette håret nå! :D Gud kor pent det bleee

Hallå >:--O Jeg klipper ikke av noen klumper her, det er de hersens fine prinsessehårbunnene som skulle bort :P

Ikke børstet håret på et år, og her ser enkelte deler av det ut som rapunzel. Kom klatre i mitt hår. KOM!

Skrevet
Hakke klippa, følger ikke du med i timen :O Jeg har sydd hår! Sydd siden 4 (tjuvstartet litt før dette innlegget) Jeg elsker dette håret nå! :D Gud kor pent det bleee

Hallå >:--O Jeg klipper ikke av noen klumper her, det er de hersens fine prinsessehårbunnene som skulle bort :P

Ikke børstet håret på et år, og her ser enkelte deler av det ut som rapunzel. Kom klatre i mitt hår. KOM!

Skjønte det, da. Har sydd håret til Kid-a, jeg. Men tror fremdeles du ville blitt fin med kort, "vanlig" hår. Hehe. Men så er jo jeg en kjip A4-jente også, da. ;)

Skrevet

Gjør du det selv? Har en erfaren person fortalt deg hvordag det skal gjøres? Det høres veldig vanskelig ut nemlig-. Tidligere så har jeg trodd at når hår med dreads vokser ut sånn at etterveksten ikke er så veldig dredsa, så må man (eller, må og må fru blom) dreads opp etterveksten. Men det er ikke det du gjør sant? Du syr? Hvor lenge vil denne oppsyingen holde? Kan man se tråden? hvor syr du?

(sorry for alle spørsmåla i en helt syk rekkefølge, men jeg greide ikke å beherske meg....)

Skrevet
Gjør du det selv? Har en erfaren person fortalt deg hvordag det skal gjøres? Det høres veldig vanskelig ut nemlig-. Tidligere så har jeg trodd at når hår med dreads vokser ut sånn at etterveksten ikke er så veldig dredsa, så må man (eller, må og må fru blom) dreads opp etterveksten. Men det er ikke det du gjør sant? Du syr? Hvor lenge vil denne oppsyingen holde? Kan man se tråden? hvor syr du?

(sorry for alle spørsmåla i en helt syk rekkefølge, men jeg greide ikke å beherske meg....)

Skaaavise:

Jeg gjør det selv, ingen fortalte meg hvordan det gjordes bortsett fra å si bruk en heklenål (jeg sydde bare bunnene mine oppover i dreaden, du kan se "sømmen" men det er jo nesten samme hårfargen :-) Syr ikke med tråd men med eget hår, når dreadsene vokser ut, dreader de seg selv fra bunnen av, alt jeg trenger å gjøre er å buste de litt noen ganger i måneden (tar tak og spinner dem rundt og gnir dem med klokken mot hodebunnen) Syingen holder fårever med min knottyboy voks :tommelsmil:

Jeg tror jeg svarte på alt der :--D

Skrevet
syr??? :overrasket:

*fullstendig grønn på dreads*

Forklaring over dette innlegget :-)

Jeg kan prøve å avatarisere dem, men jeg sløyfer mitt eget tryne, jeg er analnym!

Skrevet

åja, heklesying med hår ja. Vakke rart jeg ikke skjønte noe. Jeg har visst mye å lære om dreads. Så trenger du i realiteten ikke å bruke ei krone på sveisen mer, før du skal ha kort hår med blåskjær og permanent når du er 75. Veldig lurt, og ut i fra avataren (ovariene, hihi) veldig fint, rocka, tøft osv. Og fluffy, jeg heiier på fluffy.

Skrevet
Sånn, nå var jeg ikke til å kjenne igjen :Hehe:

Jeg har jo sett trynet ditt før, søtnos :ler:

Skrevet

Jau men det er alt dykken får ;D Hallo, det ligner jo på meg det der uansett ;D Iallfall nå etter jeg har sittet 20 min på motorsykkel er nesa mi rød som en alkis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...