Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 I en oppskrift på enchiladas her skal du bruke hermetisk kyllingsuppe, men hvor finner eg de ?
Arkana Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Meny, Ica, Ultra, Centra. De er vel sannsynligvis Campbells eller Heinz som lager disse. De står sammen med posesuppene.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Kan du være så snill og legge ut oppskriften? Jeg elsker enchilladas, men finner ikke kryddermixen lenger... Hjemmelaget er sikkert enda bedre
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Takk for svar. Jeg har aldri laget de, men fant denne oppskriften her inne. Skal prøve den Ingredienser 1 stk. grillet kylling (850 grams råvekt) (u/skinn) 1 stk. løk 2 stk. hvitløk 1 ss olje ca. 3 stk. jalapeno (etter smak) salt og pepper 1 boks hermetisk kyllingsuppe 3 dl lettrømme 8 stk. hvetetortilla ca. 200 g cheddar Fremgangsmåte Stek grovhakket løk og finhakket hvitløk gyllent i en gryte med litt olje, hell over rømme og boksen med kyllingsuppe. Skru varmen helt ned på platen. Tilsett finhakket jalapeño og litt av kraften, smak deg til. Ta av 1/3 av røren som legges til side. Resten av røren blandes med kyllingen. Fordel kyllingrøren i tortillaene, rull sammen og legg over i en ildfast form inntil hverandre. Ta resten av røren over tortillaene og rasp cheddarost over. Stekes til osten er gyllen ved 230 °C i 10-15 minutter. Serveres med frisk salat, salsasaus og rømme til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå