Gå til innhold

Ny mobil

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Jeg vil kjøpe meg ny mobil, men har ikke peil på hva jeg skal velge. Nå har jeg en Sony Ericsson k700i, som er grei nok, men har dårlig batterikapasitet, er ganske treig, pluss at jeg rett og slett er lei den..

Det positive med den jeg har nå er at den har godt kamera. Og jeg vil helst ikke skifte til noe med dårligere.

Har noen forslag om hvilken telefon jeg burde kjøpe meg? (Helst ikke dyrere enn 3000,-..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt lettere å komme med forslag dersom du sier litt om hvilken type telefon og funksjoner du kunne tenkt deg. Klapp/slider/candybar/mp3/epost/ osv. osv.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Skal vi se.. Den må ha greit kamera. Også er det kjekt med Mp3 og radio. Og så må den stilig ut :sjarmor:

Og det er egentlig de eneste kriteriene jeg har..

Skrevet

En av de to SE mobbene over her, LG KG800, Samsung E900, Nokia N-series skal ha greie mp3 spillere, men er noe dyre, BenQ-Siemens SL 91(dersom du greier å vente), en av Motorolas Razr modeller.(begynner å bli litt "gamle" nå og har kanskje ikke all verdens funksjoner, men designet står ikke tilbake for noe)

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Heisann. Tusen takk for tips. Skal ta en kikk på modellene dere har anbefalt, og se hvilken jeg liker best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...