Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen alle gode rådgivere på kvinneguiden :)

Nå trenger jeg nye råd før jeg blir litt smårar... Saken er den at jeg hadde EL på lørdag... Vi hadde oss masse koz :sjenert: og nå er håret mitt blitt helt koko!!! :overrasket:

Ble slik forrige gang jeg var gravid, men hadde MA i uke 9. Da kom ikke hårplagene før etter ca 5 uker, men nå har jeg hatt disse i 3 dager og det er ikke mange dager siden EL....

Kan det ha noe med at jeg nettopp har mistet og at ikke alle hormonene er ute av kroppen? Hadde MA i begynnelsen av juli og har hatt er mens...

Blir litt sprø av dette og det er over en hel uke til jeg kan teste eller får TR :tristbla: Har ingen andre symptomer og jeg har forsøkt å bytte shampoo uten at det ble noe bedre... Ser fett ut selv om det er nyvasket.

Håper noen kan gi meg råd her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare noen dager til jeg kan teste.... Håret er like ille så jeg skal svare på mitt eget innlegg når jeg vet. Kan jo være noe annet, men har aldri opplevd noe slikt før.

Blir jo tydeligvis et litt spesielt symptom å kan føre på symptomlista om jeg er gravid ;)

Skrevet

Håret mitt hadde ikke noe med å være gravid å gjøre i alle fall.... :tristbla: Men så vet vi jo det i alle fall.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...