Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Inspirert av en annen tråd spør jeg om de isblå øynene til Rune Rudberg har klart å sjarmere deg i seng? Jeg har møtt han, men hører ikke til statistikken over de som han har havna i buksene til
Gjest Chrizzy Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Nei vet du hva Men det er kanskje en eller to her ja...
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Nei, men jeg så han på bensinstasjonen i Nannestad en gang. Teller det?
brumma* Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Nei, men jeg så han på bensinstasjonen i Nannestad en gang. Teller det? ← Bare hvis dere hadde dere på HC-toalettet! Usj, jeg er heldigvis ikke endel av den statistikken...
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Bare hvis dere hadde dere på HC-toalettet! Usj, jeg er heldigvis ikke endel av den statistikken... ← De hakke HC dasser i Nannestad.
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg har ikke engang sett ham i levende live. Jeg er ikke lei meg.
Gjest Ulva35 Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Nei heldigvis ikke. Den eklingen hadde jeg ikke tatt i med ei ildtang engang
Gjest Grønn Frosk Skrevet 8. september 2006 #9 Skrevet 8. september 2006 Nei! æsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeÆSJ!!!
minienthe Skrevet 8. september 2006 #10 Skrevet 8. september 2006 (endret) tja... mamma sendte politiet på han pga kjøring i beruset tilstand... holder det ? Endret 8. september 2006 av minienthe
Gjest Grønn Frosk Skrevet 8. september 2006 #11 Skrevet 8. september 2006 tja... mamma sendte politiet på han pga kjøring i beruset tilstand... holder det ? ←
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Han prøvde seg på mora mi engang, men hun sa hun ikke var så glad i GHB.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Hadde ikke tatt'n om han var det siste mannebeinet på jorda en gang! Hadde heller finni meg en squash!
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 Da kan vi bare konstantere at Rune Rudberg har gått ut på dato.
Gjest Ulva35 Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 Lurer på om det er noen som tør å si det jeg, hvis det nå er en av kvinnene her som faktisk er en av hans erobringer
Gjest niomi Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 Jeg blir kvalm bare ved tanken.......
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 Nå går det ann å være anonym her inne da så hadde jeg vært i sengs med ham så hadde jeg nok skrevet anonymt Men nei, jeg står over selv om jeg tidvis er desperat etter sex, men SÅ desperat er jeg ikke.
Morea Skrevet 8. september 2006 #18 Skrevet 8. september 2006 Nei vettu va! Tror ikke det er mulig for meg å oppnå så høy promille at jeg kunne drikke ham fin! Dessuten har jeg det ikke med å gå på konsert med Rune Rudberg heller. Det får da være grenser! Mannen har i det minste noe selvinnsikt, siden han kalte samleplata si for "Landeplager". (henviser til sangene og/eller en guffen kjønnssykdom regner jeg med)
Gjest gjesta Skrevet 9. september 2006 #20 Skrevet 9. september 2006 Jada, jeg har hadd meg med han jeg! Det var deilig! Neida, jeg køddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå