Gå til innhold

Er du en i statistikken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Inspirert av en annen tråd spør jeg om de isblå øynene til Rune Rudberg har klart å sjarmere deg i seng?

Jeg har møtt han, men hører ikke til statistikken over de som han har havna i buksene til :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva :hoho: Men det er kanskje en eller to her ja...

Skrevet

Nei, men jeg så han på bensinstasjonen i Nannestad en gang. Teller det?

Skrevet
Nei, men jeg så han på bensinstasjonen i Nannestad en gang. Teller det?

Bare hvis dere hadde dere på HC-toalettet! :ler:

Usj, jeg er heldigvis ikke endel av den statistikken...

Skrevet
Bare hvis dere hadde dere på HC-toalettet! :ler:

Usj, jeg er heldigvis ikke endel av den statistikken...

De hakke HC dasser i Nannestad. :roll:

Skrevet

Jeg har ikke engang sett ham i levende live. Jeg er ikke lei meg.

Skrevet

Nei heldigvis ikke. Den eklingen hadde jeg ikke tatt i med ei ildtang engang :kvalm:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Nei! æsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeæsjeæsjeæsjesæsjeÆSJ!!!

Skrevet (endret)

tja... mamma sendte politiet på han pga kjøring i beruset tilstand... holder det ?

Endret av minienthe
Gjest Grønn Frosk
Skrevet
tja... mamma sendte politiet på han pga kjøring i beruset tilstand... holder det ?

:hoho::klappe:

Skrevet

Han prøvde seg på mora mi engang, men hun sa hun ikke var så glad i GHB.

Skrevet

Hadde ikke tatt'n om han var det siste mannebeinet på jorda en gang! Hadde heller finni meg en squash! :sjarmor:

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Da kan vi bare konstantere at Rune Rudberg har gått ut på dato.

Skrevet

Lurer på om det er noen som tør å si det jeg, hvis det nå er en av kvinnene her som faktisk er en av hans erobringer :ler:

Skrevet

Nå går det ann å være anonym her inne da så hadde jeg vært i sengs med ham så hadde jeg nok skrevet anonymt ;)

Men nei, jeg står over selv om jeg tidvis er desperat etter sex, men SÅ desperat er jeg ikke.

Skrevet

Nei vettu va! :overrasket:

Tror ikke det er mulig for meg å oppnå så høy promille at jeg kunne drikke ham fin!

Dessuten har jeg det ikke med å gå på konsert med Rune Rudberg heller. Det får da være grenser!

Mannen har i det minste noe selvinnsikt, siden han kalte samleplata si for "Landeplager". (henviser til sangene og/eller en guffen kjønnssykdom regner jeg med) :ler:

Skrevet

Jada, jeg har hadd meg med han jeg! Det var deilig!

Neida, jeg køddet. :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...