Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Lest en del om det, og vet at selve inngrepet varer i ca 20 minutter. Men er det ut og inn av sykehuset samme dag?? tar det bare noen timer??? Visst jeg drar på morgenen, er jeg klar til å dra hjem til ettermiddagen? Kjæresten min har tatt en abort og da var hun på sykehuset i bare noen timer med narkose og alt. (3-4timer) Noen som har erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Stemmer, du er ute på dagen. Kan tas i lokalbedøvelse, men jeg TROR rutinene her i landet er lett narkose.
Gjest gjest_been there, done that Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde time kl. 10.30. Kl. 1125 var jeg ferdig med inngrepet og satt i bilen på vei hjem. Det var nesten så jeg kunne rukket det i lunsjpausen. Lykke til.
Gjest allium Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg kjørte sambo inn, ventet til legen hentet ham, og legen sa til meg "han er ferdig om 45 minutter". Det var han, og vi dro rett hjem.
Gjest sterilisert mann Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 greiest å få gjort på en privat klinikk. Liten ventetid, 20.min. tok det, med en liten lokalbedøvelse. Et råd til dem som har tenkt å gjøre det: Vent med å ha sex i en uke, det gjorde ikke jeg,(måtte jo finne ut om den fortsatt virket) Jeg fikk blodansamling(blødning) slik at hele pungen ble opplåst og blå,(vannvittig vondt)det gikk over av seg selv, men var ikke godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå