Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Kan jeg flyte BSU-kontoen min fra en bank til en annen?
Svart Katt Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 (endret) Ja, såvidt jeg vet, går det an. Det står litt om det her for eksempel. http://www.dinside.no/php/art.php?id=12079 Endret 7. september 2006 av Svart Katt
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Tusen takk, Svart Katt! (PS: Du ligner på pusen min... )
Svart Katt Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Tusen takk, Svart Katt! (PS: Du ligner på pusen min... ) ← Da er nok pusen din veldig søt. Bare hyggelig forresten.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Det er veldig greit å få til, men det er bankene som må ta seg av selve overføringen. Da jeg flyttet BSU-kontoen gikk jeg til "den nye banken", signerte noe papir der, også fikk jeg brev i posten noen uker etterpå fra "den gamle banken" om at kontoen var avsluttet der. Det viktigste er at du IKKE tar ut pengene selv fra banken du har i dag for å overføre, for da har du "brukt opp" retten din til BSU-konto.
Trampe Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Har nettopp gjort det - ga bare beskjed til bankdama at hun skulle flytte kontoene over. Jeg flytta brukskontoen min selv, mens hun tok seg av BSU og sparekontoen. Sparekontoen kan man flytte selv, men du må la banken flytte BSU. Gjest over her skriver at du ikke kan ta ut, og det stemmer. Da blir det krøll i systemet..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg skal i møte med min nye bank på mandag, så da får jeg ordne alt dette da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå