Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg er vet ikke om jeg er normal. Jeg er jente og jeg onanerer hver dag, og slutter sikkert ikke før jeg har fått 6-7 orgasmer. Jeg har type og vi har sex veldig ofte, det er alltid han som ikke klarer mer, selv om han vil.. Uff, jeg sliter ham ut Dessuten er jeg veldig flørtete med andre gutter. Jeg liker tanken på at de vil ha meg, erter dem til jeg omtrent ikke har kontroll selv, da må jeg bare komme meg vekk for å unngå at jeg er utro. Utenom tenker jeg på sex ca.3-4 ganger hver dag..sånn plutselig i timer på skolen eller på bussen. Jeg kan også se på menn, helt tilfeldig og se for meg at de puler ei dame. Er det andre som er slik? Er jeg normal, eller bør jeg søke hjelp Hilsen sexgal
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Det er ganske likt som jeg er, så enten er det normalt, ellers bør de reservere dobbeltrom på lukket avdeling. Bortsett fra med flørting med andre gutter, der er vi forskjellig huhu!
Gjest Chrizzy Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Du er nok helt normal. Bare vær forsiktig med den tergingen, plutselig så gjør du det med noen som ikke er riktig rett i hodet...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Du er en liten luremus Som saft over...vær bare forsiktig!
Pingli Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Du er nok helt normal, som de andre også har sagt. Vie r ganske like egentlig. Bare det at jeg ikke har partner, så jeg får lov til å flørte
Daiquiry Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Jeg er også sånn til tider og når jeg har drukket, klarer ikke typen min å gi meg nok...så vi skal finne en ekstra mann eller et par...
Gjest Bellatrix Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg er også sånn til tider og når jeg har drukket, klarer ikke typen min å gi meg nok...så vi skal finne en ekstra mann eller et par... ← Jeg hadde blitt oppriktig lei meg hvis mannen sa han trengte en dame til for å bli tilfredsstilt.
Gjest Snuske Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Jeg er vet ikke om jeg er normal. Jeg er jente og jeg onanerer hver dag, og slutter sikkert ikke før jeg har fått 6-7 orgasmer. Jeg har type og vi har sex veldig ofte, det er alltid han som ikke klarer mer, selv om han vil.. Uff, jeg sliter ham ut Dessuten er jeg veldig flørtete med andre gutter. Jeg liker tanken på at de vil ha meg, erter dem til jeg omtrent ikke har kontroll selv, da må jeg bare komme meg vekk for å unngå at jeg er utro. Utenom tenker jeg på sex ca.3-4 ganger hver dag..sånn plutselig i timer på skolen eller på bussen. Jeg kan også se på menn, helt tilfeldig og se for meg at de puler ei dame. Er det andre som er slik? Er jeg normal, eller bør jeg søke hjelp Hilsen sexgal ← Er temmelig lik, bortsett fra når det kommer til punktet med flørting, det holder jeg meg unna Så enten er vi normale, eller så er jeg nødt til å joine deg og Slaskepott på den lukkede avdelingen
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Jeg tenker sex døgnet rundt, men er jeg i forhold så er det han som får det. Må bare si at var ikke jeg nok så ville jeg blitt lei meg. Som noen andre sa det her.
Daiquiry Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde blitt oppriktig lei meg hvis mannen sa han trengte en dame til for å bli tilfredsstilt. ← Jeg trenger ikke en ekstra mann for å bli tilfredstilt...Det er kun når jeg har drukket....blir litt gæærn da.... Og han tenner på tanken at en annen mann er med på å tilfredstille meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå