Gjest loren Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Fikk gavekort på 4 behandlinger der av kjærsten min i går Noen som har vært hos dem? Bare nysgjerrig på erfaringer jeg :smile: Har aldri vært på noe hudpleie/spa/ting før jeg..
Gjest Yzma Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 å så snille kjærste:) Har hørt at det er bra hos dem, men aldri være der selv da:P
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jeg har vært hos de flere ganger, og de er veldig søte og hyggelige og har gode priser. Føler at de er veldig ærlig ift hva du trenger og hvilke produkter som passer deg, ikke som noen andre salonger hvor du blir tilbudt produkter i tide og utide. Dersom du ønsker flere behandlinger og ber om det, kan de sikkert sette sammen en pakkeløsning så det blir litt rimeligere. Ellers så dekker salongen de fleste behandlinger, fra manikyr til permanent make-up. Sist jeg var der farget jeg brynene og vippene, og tok permanent vippebøy, det frisker alltid opp ansiktet. Pensling av ansiktet bør gjøres en gang i måneden, men de har også masse spabehandlinger hvor du virkelig blir tatt vare på. http://www.salongmonalisa.no/priser.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå