Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

Jeg forvirret.

Jeg har en type, han er skjønn og snill mot meg, jeg elsker ham.

Men så har jeg begynt å snakke med en fyr på skolen og han er blitt interessert i meg, men jeg er ganske sikker på at det bare går på sex.

Jeg er ikke interessert i ham, men hvorfor blir jeg skuffet når jeg ikke ser ham på skolen?

Mange ganger kan jeg ta meg i å tenke på ham, men jeg vil ikke..

Jeg har klint med ham på byen..og jeg kan ikke gjøre det igjen, for jeg stoler ikke på meg selv om jeg går lenger eller ikke.

Jeg vet ikke hvorfor jeg klinte med ham en gang..det var dustete..

Jeg vil ikke såre typen min, og jeg vil heller ikke ha andre enn ham..men hvorfor tenker jeg slik om han andre...

Jeg klarer heller ikke å se normalt på han fyren, det blir bare flørtete blikk uannsett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er forelsket og innteressert,du synes dette er spennende og gutten er sjarmerende.

Jeg veit ikke hvor gammel du er men du virker ikke voksen nok til å binde deg riktig enda.

Du er sikkert glad i kjæresten din,men ikke nok glad i ham,for du er på leting etter spenning,du har allerede klina med han andre du liker.

Du sier du ikke vil såre ham men det har du allerede gjort. Han bare vet det ikke enda.

I et forhold må det være tillit.

Hadde du likt det hvis han gikk bak ryggen på deg.

Hvis du er oppriktig lei deg og vil spille med åpne kort så foreslår jeg at du snakker med typen din.

Det kan bli litt tillitsproblemer en stund,hvor lenge det vet jeg ikke,men dette har du rota til selv.

Ser du på deg selv som en person som gjør det rette så har du en ting å gjøre.

Vil du beholde sin nåværende kjæreste så får du gå omveier for å ikke se eller treffe på han andre,og møtes dere så får du vise at du er NULL innteressert.

Typen din har rett til å gå videre hvis han vil.

Det er opp til ham å ta en avgjørelse etter slike nyheter.

Han må jo få ha et ord med i laget her.

Og du skal ikke la være å si det fordi du synes det er ubehagelig,for dette har du selv stelt i stand.

Om du er redd for å miste ham så får du ta det med i regninga når du forteller det.

Men hvis samvittigheten din ikke gnager så mye at du vil si det så synes jeg du skal gjøre det slutt med ham.

For da er det du som har problemer...................store problemer.

Og han fortjener noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...