Duchess Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Trenger litt hjelp nå, må bare vite hvor jeg skal svinge av. Jeg skal til Manglerud (kommer kjørende gjennom Festningstunellen og Oslo). Men hvilken vei skal jeg svinge av? Hva står det på skiltet der jeg skal svinge av? Noen som kan hjelpe meg? Har printet ut kart og veibeskrivelser, men det står ingenting konkret om hvor jeg skal svinge av...
Gjest Mireya Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Kjør videre forbi Oslo S og gjennom Ekebergtunnellen, ta av inne i tunnellen mot Ryen. I Ryenkrysset tar du av mot Ring 3/Smestad. Tror Manglerud står som eget skilt, avkjøring ganske rett etter Ryenkrysset, om jeg ikke husker helt feil? :klø:
Duchess Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Takk skal du ha, da skal jeg nok finne frem!
Gjest HB Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Forklaringen til Mireya er bra, vil bare utfylle litt. Ryenkrysset er rundkjøring som du kjører nesten helt rundt i for å komme ut på Ring 3. Bare ligg i det feltet du da kjører i så må du automatisk svinge av til Manglerud ved Manglerud senter / en Shellstasjon. Det er også mulig å svinge av i nestsiste utkjøring i Ryenkrysset (muligens skiltet mot Abilsø). Da får du Esso-stasjonen på høyre side etter at du har kjørt ut. Ta så første vei til venstre og du kommer til Manglerud senter fra den andre siden enn ovennevnte forklaring. Hilsen Lille meg
Duchess Skrevet 7. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2006 Takk igjen. Skal nok finne frem da. Er til senteret jeg skal også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå