Mrs. B Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Vurderer å reise inn til Ikea og kjøpe denne kisten. Har tenkt å ha den i gangen som ekstra oppbevaring, men også som et sted hvor det er mulig å sette seg et par minutter når man tar på seg sko feks (ikke så ofte dette trengs men kjekt å ha muligheten). Men - nå ser jeg på sidene til Ikea at det står at den ikke kan brukes som sitteplass.. Er det noen her som har denne kisten og som kan svare på om lokket er så tynt at den virkelig er totalt uegnet til å sitte på? Eller er det mulig i korte perioder? Er det evt. mulig å kanskje stive opp lokket med en plate under slik at den kan brukes som sitteplass?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 En venninne har den. Den er IKKE egnet til å sitte på. Du ser det hvis du ser den. Slå fra deg tanken og finn noe annet!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jeg hadde akkurat samme ideen og droppet det tvert da jeg så den på IKEA, går ikke å sitte på. Ikke like fin som på bildet heller...
Aster Skrevet 8. september 2006 #4 Skrevet 8. september 2006 Hva med denne da? Vi har den største utgaven og fungerer bra som ekstra sitteplass i gangen.
Mrs. B Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2006 Slo fra meg hele Alkov kisten etter det dere sa og har nå deponert på en kurvpuff med oppbevaringsplass fra Pentik! Den er ikke helt firkantet som den på Ikea - denne er rektangulær og har en litt avrundet fasong opp mot toppen og små ben under. Veldig fin! Tror den blir her hos meg!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Bra. Den kisten fra ikea ser skikkelig billig og skrøpelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå