Frk. Stella Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Dersom jeg skulle reist bort en langhelg i begynnelsen av november, hvor burde jeg reist da? (Helg + 1-2 dager ekstra) Har vel egentlig ikke noe budsjett, men har ikke tenkt å bruke titusener på 3-4 dager liksom... Ute etter avslapning, kjæresterier og jeg sier selvfølgelig ikke nei til litt shopping......
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg skal til Barcelona på langweekend i november......
Mixelite Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Selv har jeg alltid drømt om en langhelg i Lisboa, men nå vakler jeg litt, for Hellaswings tilbyr langhelg i Athen i vinter, fra snaue 4000 fra torsdag til mandag. Jeg har vært i begge byene på kort besøk, og begge frister til gjenvisitt. Jeg vet ikke hvordan sjoppingmulighetene er i Lisboa, antar de er gode, men det finnes noen saftige sjoppingsenter i Athen og Hellas ligger et hestehode foran motene her hjemme, har jeg hørt. Og gresk mat er jo så godt og Plaka er så trivelig!
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Noen som har flere tips? Vi ser også etter langhelt-tur-tips.. Har ca 8000-10000 til disposisjon, og det skal rekke til alt.. Er glad i å møte nye folk, kultur osv..Shopping er ikke det viktigste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå