Gå til innhold

Et halvt år å slå ihjel...hva skal jeg gjøre???


Ana

Anbefalte innlegg

Til høsten har jeg planer om å søke på Idefagskolen i Tønsberg (dekor- eller interiørlinjen), og hvis jeg ikke kommer inn der begynner jeg på Kulturformidling eller Moderne kunst og estetikk på Universitetet.

Men denne våren vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Skal ta eksamen i ex.phil og ex.fac om igjen (strøk til jul :oops: ), men ellers vet jeg ikke.

Prøver å finne meg en jobb, men det ser ikke så lyst ut for øyeblikket.

Noen som har noen tips til hva jeg kan finne på??? Kurs, fag etc. som ikke varer lenger enn et halvt år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du vil ha jobb for bare en kort periode annbefaler jeg deg å ta kontakt med et anerkjent vikarbyrå. Jeg har god erfaring med dette, noe av det beste er at man slipper å søke på en masse jobber selv. Du vet også at du har med en seriøs arbeidsgiver å gjøre, dersom du holder deg til de mest kjente byråene. Dersom du skal ta eksamen omigjen er det vel ikke så veldig lurt å ha for mye annet å holde på med, for da får du ikke lest nok til at det går bra denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

REIS REIS REIS!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kommer du ikke til å angre på. Pakk sekken og sett deg på et fly.

Det vil du garantert få masse erfaring fra. Sikkert fint å ha i bakhånd om du skal jobbe med kulturformidling senere også.

Reis til SørAmerika, Afrika, og Asia ( om du tør ) ikke krig alle steder. Dyrt trenger det heller ikke bli. Og får du studielån for ex.phil så bruk det. Les under en palme, diskuter med lokale, kom hjem til eksamen.

Utvid din horisont, treff nye mennesker.

GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...