Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Er det noen som har noen gode råd til meg!? Jeg søler stadig vekk rødvin på klærne mine når jeg er ute/fester, og jeg får de ikke vekk!! *håpløs, ja..* Masse fine nye klær jeg ikke kan bruke fordi flekkene ikke går vekk.. Kjedelig!! Har prøvd med Zalo og Bio-Tex o.l, men ingenting hjelper! Nå har jeg jo vasket klærne, men er det noe som kan fjerne flekkene likevel? Håper noen kan hjelpe meg!! Det er vel ikke så lurt å klore elastiske klær/blonde..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enja Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei ! Eg har eit veldi bra tips til deg om rødvinsflekker, hiv på hvit vin, jeg vet det virker har sjølv prøvd , har og høyrt att salt skal virke men det har eg ikkje prøvd sjølv. Lykke til ! Enja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #3 Del Skrevet 6. april 2002 en sprayflaske som heter SOS skal visst være bra, tror de selger den bl.a på Skeidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 6. april 2002 #4 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg vet ikke hva du skal gjøre med det som allerede er ødelagt. Men neste gagng du søler rødvin på deg heller du på masse salt på flekken og la det ligge der. Når du kommer hjem etterpå putter du plagget i kaldt vann ( dersom det er et renseplagg) eller rett i vaskemaskinen om det går. Jeg har reddet mye fint på denne måten12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #5 Del Skrevet 9. april 2002 Du kan også prøve en såpe som heter sunlightsåpe. Den bruker eg til vanskelige flekker, vinduer m.m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #6 Del Skrevet 10. april 2002 Ja, hvitvin er det beste. Jeg jobbet på restaurant, og en gjest der fikk rødvin på et linskjørt. Dynket det i hvitvin og alt forsvant. Svigermor fikk også et helt glass på helt ny jakke. Det samme- la jekken i hvitvin noen timer og jakken ble helt fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line A. Skrevet 25. april 2002 #7 Del Skrevet 25. april 2002 Og hvis du ikke har hvitvin i nærheten så ta salt og farris,har prøvd dette på store flekker på duker,med flott resultat, men må gjøres med en gang,la ligge over natten. Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå