Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig at man gir for til en venninne som fyller 40 år ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500 kanskje. Kommer litt an på. Finner en den perfekte gaven ville jeg nok gått både litt opp eller ned. (Eller enda bedre finne noen å spleise med ;) )

Skrevet

Prisen er kanskje ikke så viktig, men heller å finne en gave som passer for bursdagsbarnet ?

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor nær venninne det er, og hvor dyre presanger dere har for vane å gi hverandre.

Jeg synes Frysepulvers anslag var altfor høyt, så mye gir ikke vi i familien til hverandre engang.

Jeg fylte 40 tidligere i år, gaven jeg fikk av kjæresten min kostet nok rundt 1000, fra venninner fikk jeg gaver for kanskje 250-300. Har også vært i et par 40-årslag i år, og kjøpt gaver for alt fra 150 (spleisegave) til 400 til en barndomsvenninne.

Skrevet

Umulig å si. Avhenger av hvor gode venner dere er, hva dere vanligvis gir hverandre i gaver, hvor god råd dere har etc... Forhør deg med andre venninner av henne/deg.

Uansett er det ikke prisen det kommer an på. Høres ut som en floskel, men det er det langt fra. Kjøp noe med omtanke, noe du vet hun blir glad for. Man får alltid masse dill i sånne aneldninger som man egentlig ikke trenger. Det er bedre med en teaterbillett til et stykke du vet hun vil se enn en vase til 1000 kroner som hun synes er "sånn-helt-grei".

Skrevet

Det var godt å høre at det ikke bare er jeg som syntes Frysepulver slo litt vel hardt på stortromma ;)

Vi er ikke bestevenninner, men fjaser og drikker litt kaffe sammen med jevne mellomrom! Har fått med meg en til på presang, men vi vet ikke helt hva vi skal gi, siden venninnen vår har utrolig mye fra før av. Tenkte på gavekort på dag-spa, men det koster 1800 kr, så synes det er litt mye...

Skrevet

300 kr til venner, og mer til nære venner. Til bestekompisen kjøpte vi fjellsko til kr 1000,- fordi det var det han trengte og ønsket seg.

Skrevet
Det var godt å høre at det ikke bare er jeg som syntes Frysepulver slo litt vel hardt på stortromma  ;)

Vi er ikke bestevenninner, men fjaser og drikker litt kaffe sammen med jevne mellomrom! Har fått med meg en til på presang, men vi vet ikke helt hva vi skal gi, siden venninnen vår har utrolig mye fra før av. Tenkte på gavekort på dag-spa, men det koster 1800 kr, så synes det er litt mye...

Spa er jo en kjempegod ide til en som har alt! Hvorfor ikke bare gi henne et gavekort på den summen dere synes er passende og så kan hun finne ut hvilke behandlinger hun ønsker selv... Det hadde jeg blitt glad for!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...