Gjest Undrerinnen Skrevet 11. februar 2003 #21 Del Skrevet 11. februar 2003 Hva som skjer hvis jeg fortsetter selv om jeg føler at jeg kommer til å tisse på meg, det vet jeg ikke. Fordi jeg har stoppet der, redd for å gå lenger av frykt for hva som vil skje, selv om jeg jo vil gå lenger også. Jeg er rimelig sikker på at jeg kan oppnå orgasme. Får nemlig en masse rykninger i kroppen, og en følelse av at det er noe som bygger seg opp. Prøvde å la kjæresten min holde på lenger, ikke stoppe ham der jeg vanligvis har gjort det, men jeg kom til et punkt hvor jeg ikke greide mer. Ikke greide mer berøring. Hvor jeg ble helt satt ut, ble helt salig i kroppen, og brukte sikkert minst et kvarter før jeg liksom kom til meg selv i gjen. Det var da jeg lurte på om jeg faktisk fikk en liten orgasme, men sikker er jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2003 #22 Del Skrevet 11. februar 2003 Høres temmelig likt ut med hvordan jeg hadde det før jeg fikk min første orgasme. Vi kunne holde på kjempelenge, og jeg følte at noe var på gang, men jeg kom aldri til klimaks..av den enkle grunn at jeg begynte å ligge å kjenne etter om jeg kom da og da..og da klarte jeg ikke "slippe taket". Men jeg og ble salig, han måtte bare slutte å ta på meg, jeg ble helt utslitt , men orgasmen kom aldri. Men vi kjøpte en vibrator med klitorisstimulator for at den kanskje kunne hjelpe meg til å komme helt frem. Og gjett om den gjorde! Så min første orgasme fikk jeg med den, og den lærte meg nok litt om hva jeg faktisk likte, hva jeg ikke likte osv, så nå kan jeg få orgasme med kjæresten, bare vi bruker god tid og ikke stresser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå