Gå til innhold

orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest undrerinnen

kan det skje at man tisser på seg under en orgasme.. bare lurer fordi det føles nesten slik like før man oppnår en orgasme, at man må tisse, selv om man i utgangspunktet ikke må, og under en orgasme så mister man jo all kontroll over musklene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tisset under orgasme jeg...ikke som jeg vet iallefall.... :wink:

Er det ikke rett før man får G-punktsorgasme man får en "tissetrang"-lignende følelse...???...tror det.... :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, har ikke tisset under orgasme, men hender ofte at jeg springer på do like etter akten, må som regel tisse da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei undrerinne.

Det er ingen grunn til bekymring :briller: Grunnen til at du kan føle at du må tisse når du nærmer deg en G-punkt orgasme er at G-punktet ligger veldig nærmt urinblæren. Når da G-punktet stimuleres lenge nok kan det føles i urinblæren. Men det hører til skjeldenhetene at det kommer urin ut.

Kvinner kan også ejakulere, men hva den væsken inneholder strides de lærde om. Men de tror ganske sikkert at det ikke inneholder urin.

Ikke tenkt mer på det.

Nyt din egen kropp og orgasme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg tror at jeg tisset en liten skvett en gang. fikk helt sjokk, og måtte sjekke om det ble stor flekk. det ble det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest undrerinnen

takk for svar, men det er faktisk ikke g-punkt orgasme, det har jeg aldri fått, men det er når klitten stimuleres, vet ikke om jeg har fått orgasme i det hele tatt heller eller om det bare var nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg har fått orgasme i det hele tatt heller eller om det bare var nesten

Tviler på at du har fått orgasme. Den følelsen er ikke til å ta feil av. Bare fortsett å prøv, det kommer nok eterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

har du ikke fått orgasme til tross for at du har et aktivt sexliv kan du bare gi opp.

noen kvinner (og menn) får aldri orgasme. du burde ha fått flere siden du har et aktivt sexliv. det er ikke normalt å ikke få orgasme.

og nei, en orgasme kan være så kraftig at det ikke går an å ta feil av den, men denne typen sterk orgasme er mest utbredt blandt kvinner.

menn kan ikke komme så sterkt som kvinner gjør når de virkelig kommer. menn føler heller ikke samme nivå av nytelse som kvinner kan når de virkelig kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke fått orgasme til tross for at du har et aktivt sexliv kan du bare gi opp.  

Dette er ikke riktig! Selvfolgelig skal du ikke gi opp. Noen kvinner kan aldri faa orgasme, men de fleste kan det! Selv om du har et aktivt sexliv, er det ikke dermed sagt at du faar orgasme. De er for mange lettere aa faa orgasme alene, enn sammen med en partner.

Om tissetrangen; dette er vel ogsaa normalt. Hva skjer hvis du fortsetter?

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

Dette er ikke riktig! Selvfolgelig skal du ikke gi opp. Noen kvinner kan aldri faa orgasme, men de fleste kan det! Selv om du har et aktivt sexliv, er det ikke dermed sagt at du faar orgasme. De er for mange lettere aa faa orgasme alene, enn sammen med en partner.

Om tissetrangen; dette er vel ogsaa normalt. Hva skjer hvis du fortsetter?

Ellen

nei, du tar feil. det er ikke sååååååå forbanna vanskelig for en kvinne å få orgasme, og hvis hun kan få det og har et normalt sexliv bør hun ha hatt orgasme flere ganger.

noen menn kan heller ikke få orgasme. hvorfor skjuler alle dette faktumet? bryter det litt for mye med "alle menn er hunder" illusjonen dysfunksjonelle kvinner med "alle menn er som min plagsomme storebror som jeg hater" komplekset.

eller er det kanskje det at det ligger makt i en illusjon om at kvinner ALLTID kan tilfredstille menn, men ikke omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lumbajack hvorfor så amper? Hva med å besvare spørsmålet som gjest kom med i stedet for å gi folk dårlig selvfølelse :evil:

Kjære Undrerinne. Jeg tror ikke det er så vanligt å tisse under en klitorisorgasme. Mange kvinner ejakulerer bare under en g-punktsorgasme.

Det har faktisk hendt at jeg har tisset en liten skvett når jeg har fået en klitorisorgasme sammen med g-punktsorgasme :oops:

Bare stå på Undrerinne. Ikke hold noe tilbake. Orgasmer er herlige :lol:

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, du tar feil. det er ikke sååååååå forbanna vanskelig for en kvinne å få orgasme, og hvis hun kan få det og har et normalt sexliv bør hun ha hatt orgasme flere ganger.  

Hva slags mann er du som tror du kjenner kvinnekroppen bedre enn kvinner selv?

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lumbajack

du vet det finnes vitenskap som langt overgår dine subjektive "kvinnelige" refleksjoner over temaet.

jeg sier ikke at jeg kjenner vedkommende eller hennes kvinnekropp, men jeg sier at hun er unormal hvis hun ikke får orgasme.

legger du opp til at DET NORMALE er at kvinnen IKKE FÅR ORGASME?

da må jeg spørre deg: hva slags kvinne er DU som kommer med slike feilaktige og tullete påstander?

faktum er at mange kvinner IKKE TØR å innrømme seksuell nytelse.

den kvinnelige orgasmen er PÅ INGEN MÅTE noe mer mystisk eller UOPPNÅELIG enn den mannlige. ikke i sunne parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger du opp til at DET NORMALE er at kvinnen IKKE FÅR ORGASME?  

da må jeg spørre deg: hva slags kvinne er DU som kommer med slike feilaktige og tullete påstander?  

Hvor har jeg sagt at det normale er at kvinner ikke faar orgasme? Jeg sa at dette slettes ikke er unaturlig eller unormalt. Nei, kvinner flest faar heldigvis orgasme. MEN det er mange, mange kvinner som har vanskeligheter med aa oppnaa orgasme, spesielt sammen med en partner. Det er derfor ikke unormalt at kvinnen ikke faar orgasme.

Og hva slags kvinne er jeg?

Vel, jeg er en jente som har levd med en kvinnekropp i 27 aar, og som kjenner min egen kropp veldig bra og vet hvordan den fungerer.

Men jaja, dere gutter vet vel best......

Dette var forovrig en avsporing fra det opprinnelige innlegget. Til "Undrerinne" vil jeg si at du maa kose deg og prove deg fra. Lykke til!

Ellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

du svarte ikke på spørsmålet mitt. jeg må visst gjenta det:

tror du at kvinnens orgasme på noen måte er MER mystisk og UOPPNÅELIG enn mannens orgasme?

ditt svar vil fortelle meg mye om hvaslags person jeg diskuterer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

For noe tull!! :evil:

En kvinne er for det første ikke unormal om hun ikke får orgasme. Det samme gjelder mennene.

Og tydeligvis er hun iferd med å få det, siden hun får denne følelsen! Så da er vel ikke hun heller unormal da?

Men da må jeg ha vært fryktelig unormal jeg da, siden jeg var seksuelt aktiv i over tre år før jeg fikk min første orgasme, og den fikk jeg uten hjelp av dere mannfolka! Bra jeg er normal nå. Pjuh!!! 8)

Selv om det ikke er gjort på en to tre, og jeg får ikke vaginal orgasme, så jo..da er det vel noe galt med meg likevel da.

men ihvertfall, jeg får bare klitoris-orgasmer, og ja det hender jeg får følelsen av at jeg må tisse, men jeg har aldri gjort det.

Men etter at orgasmen er ferdig, må jeg som regel på do ganske raskt for å tisse.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lumbajack! kan du ikke for søren heller lage en egen tråd om dette, istedet for å ødelegge tråden til "undrerinnen"?? :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

det kan jeg for søren ikke!

dere fortsetter å unngå spørsmålet mitt. er det virkelig så skummelt for dere?

tror dere at kvinnens orgasme er mer mystisk og uoppnåelig enn mannens?

la meg også si dere en ting, menn får ikke orgasme hver gang selv om dere kvinner innbiller dere det. menn kan få like stor nytelse ved onani som ved sex. kommer helt an på partneren. dette gjelder både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og temaet for tråden var:

kan det skje at man tisser på seg under en orgasme.. bare lurer fordi det føles nesten slik like før man oppnår en orgasme, at man må tisse, selv om man i utgangspunktet ikke må, og under en orgasme så mister man jo all kontroll over musklene også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...