Gjest yaya Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Noen som har linker eller vet om noen ting man kan gjøre i spillet for å jukse til seg småtterier? Er litt hekta,men nå begynner d å bli kjedelig. Derfor juksingen
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Tror det ligger en lenke i read me - fila
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Tror det ligger en lenke i read me - fila ← hva kan man stjele? read me fila som ligger inn på dataen som har blitt lastet inn?
mee mee Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 ligger det ikke noen på hjemmesiden? hmm.. hvor var det jeg fant min?? :klø:
mee mee Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 (endret) her er noen jeg fant: For tvillinger: twinzr2cute (eller) forcetwins For grønt på alt: MaxMotives For 50 000 simoloner: motherlode For 1000 simoloner: kaching For å stoppe aldringsprosessen: Aging on/off (Off stopper aldringsprosessen, og On starter den igjen) For å flytte/slette ting som postkassen,møbler som det er noen som sitter i Osv.: MoveObjekts on/off For en liste over noen juksekode: help For anbisjonspoeng: Ambisionpoint For karierepoeng: UnlockCareerRewards For 7-linger: Vildtwin For å fjerne sensuren: Intprop censorgridsize [tall] (Tallet må være mellom 9-0. Null fjerner alt) (eller) Censur on/off http://cheats.ign.com/ob2/068/564/564180.html Endret 7. september 2006 av mee mee
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 For grønt på alt: MaxMotives ← hva er dette betyr?
Gjest Lea Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 (endret) Ligger masse på http://www.thesimsresource.com/ Endret 7. september 2006 av Lea
mee mee Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 hva er dette betyr? ← at du blir superfornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 når jeg trykker inn kodene er det ingenting som skjer. skriver de inn på den hvite linja men hva etterpå da. karrierepoeng f.eks : skal man bare skrive koden å trykke på hva etterpå?
Dolly_WoW Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 hvis du skriver inn på chatlinja (ctrl+shift+c, var det ikke?): boolProp TestingCheatsEnabled true Så kan du jukse masse, du kan klikke+dra alle fornøyd-metrene osv, kikk under her for flere tips: Her Eller her
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 hvis du skriver inn på chatlinja (ctrl+shift+c, var det ikke?): boolProp TestingCheatsEnabled true Så kan du jukse masse, du kan klikke+dra alle fornøyd-metrene osv, kikk under her for flere tips: Her Eller her ← hei får det ennå ikke til..er det noen som orker å forklare litt? jeg skriver inn kodene(store å småe bokstaver har det noe å si? jeg trykker på enter.skal man merke noe da? f.eks på kariere poeng? hvordan få det høyere? vist du skal ha tvillinger, må du adoptere først å så trykke inn kodene , eller etterpå? noen som orker å bruke litt tid å forklare meg litt jeg blir kjempe fornøyd
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2006 #14 Skrevet 8. september 2006 at du blir superfornøyd? ← Huff Dette minner meg om den perioden jeg og venninna mi spilte littfor mye sims! "Kommer du på besøk?" "Nei ikke ennå, hygienebarometeret er helt rødt, og sultbarometeret også! Men etterpå." "Ok, den er go, jeg skal bare forbedre rombarometeret litt til en frønnere nyanse først, jeg!"
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #15 Skrevet 8. september 2006 hei får det ennå ikke til..er det noen som orker å forklare litt? jeg skriver inn kodene(store å småe bokstaver har det noe å si? jeg trykker på enter.skal man merke noe da? f.eks på kariere poeng? hvordan få det høyere? vist du skal ha tvillinger, må du adoptere først å så trykke inn kodene , eller etterpå? noen som orker å bruke litt tid å forklare meg litt jeg blir kjempe fornøyd ← jeg også må ha hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå