Gjest hmm Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hvor ofte går du til frisøren? Jeg går kanskje to-tre ganger i året, ikke mye men. Liker egentlig ikke å klippe meg, men jeg burde kanskje gå oftere...?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 åå, det varierer veldig. kommer ann på om jeg er i jeg har lyst på en forandring/jeg er deppa og trenger en oppmuntring til nå MÅ jeg klippe de slitte tuppene situasjon. kanskje 4-5 ganger i året?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Jeg er hos frisøren hver 6-8 uke, jeg og Farging og striping hos frisør gjør jeg ca 2 ganger i året. Ellers blir det mest klipping
brumma* Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Har faktisk ikke vært på et år... Men idag skal jeg bestille meg en time!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Jeg er hos frisøren hver 6-8 uke, jeg og ←
Gjest Skya Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Altfor ofte, ca. en gang i mnd, å gå til frisøren er en av favoritthobbyene mine. Men nå har jeg tenkt å spare litt å få litt lengre hår, så blir nok litt sjeldnere utover høsten.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 Aldri. Jeg klipper håret mitt selv, ca 4 ganger i året. Det må jo være himla dyrt å gå hver 6-8 uke?? Men så har jeg jo veldig enkelt frisyre og, da, bare å snaie av tuppene litt
Gjest Naria Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Ca 3-0 ganger i året. Jeg synes frisør er dyrt, og jeg velger å bruke pengene mine på andre ting. Dessuten vokser håret mitt som ugress så skulle jeg gått såpass regelmessig at jeg kunne vedlikeholdt en klipp, måtte jeg ha gått minst hver 4 uke.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 (endret) Har halvlangt hår og går til frisøren ca. 4-5 ganger i året :smilejente: Endret 7. september 2006 av StineMa
Gjest Kanelia Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Ca annenhver måned. Noen ganger greier jeg å vente litt lenger også. Liker å gå til frisøren, men det blir fort dyrt...
lillesky Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Går til frisøren når jeg innser at jeg ser forjævlig ut på hodet ← Samme her! Men prøver å gå før det ser helt for grønnjævlig ut.
Gjest Lanyah Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 Jeg har ikke vert hos frisør på evigheter. Jeg samler nå på langt hår, så jeg klipper tuppene ca. hver 8 uke på egen hånd. Sist gang jeg hadde en frisørtime var da jeg hadde bleket det og det ble orange. Så skulle jeg til frisør for å få ordnet det. Jeg bleket i foliestriper, òg det kosta meg 1100,-?! Hel****, det skal være dyrt...!
Gjest Pet Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 Hver 7-8 uke. Ja, det er dyrt, men jeg bruker veldig lite penger på klær og sminke og annet stash til meg selv , så jeg gjør det med god samvittighet. Har fint råd til det også.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 En, maks to ganger i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå