Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte går du til frisøren?

Jeg går kanskje to-tre ganger i året, ikke mye men. Liker egentlig ikke å klippe meg, men jeg burde kanskje gå oftere...? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå, det varierer veldig. kommer ann på om jeg er i jeg har lyst på en forandring/jeg er deppa og trenger en oppmuntring til nå MÅ jeg klippe de slitte tuppene situasjon. kanskje 4-5 ganger i året?

Skrevet

Ca. hver 6-8 uke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg er hos frisøren hver 6-8 uke, jeg og :)

Farging og striping hos frisør gjør jeg ca 2 ganger i året. Ellers blir det mest klipping

Skrevet

Har faktisk ikke vært på et år... :sjenert: Men idag skal jeg bestille meg en time!!

Skrevet

Altfor ofte, ca. en gang i mnd, å gå til frisøren er en av favoritthobbyene mine. ;)

Men nå har jeg tenkt å spare litt å få litt lengre hår, så blir nok litt sjeldnere utover høsten.

Skrevet

Aldri. Jeg klipper håret mitt selv, ca 4 ganger i året. Det må jo være himla dyrt å gå hver 6-8 uke?? Men så har jeg jo veldig enkelt frisyre og, da, bare å snaie av tuppene litt ;)

Skrevet

Ca 3-0 ganger i året. Jeg synes frisør er dyrt, og jeg velger å bruke pengene mine på andre ting. Dessuten vokser håret mitt som ugress så skulle jeg gått såpass regelmessig at jeg kunne vedlikeholdt en klipp, måtte jeg ha gått minst hver 4 uke.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Har halvlangt hår og går til frisøren ca. 4-5 ganger i året :smilejente:

Endret av StineMa
Skrevet

Ca annenhver måned. Noen ganger greier jeg å vente litt lenger også. Liker å gå til frisøren, men det blir fort dyrt...

Skrevet
Går til frisøren når jeg innser at jeg ser forjævlig ut på hodet :ler:

Samme her! :ler: Men prøver å gå før det ser helt for grønnjævlig ut.
Skrevet

Jeg har ikke vert hos frisør på evigheter. Jeg samler nå på langt hår, så jeg klipper tuppene ca. hver 8 uke på egen hånd. Sist gang jeg hadde en frisørtime var da jeg hadde bleket det og det ble orange. Så skulle jeg til frisør for å få ordnet det. Jeg bleket i foliestriper, òg det kosta meg 1100,-?! Hel****, det skal være dyrt...!

Skrevet

Hver 7-8 uke. Ja, det er dyrt, men jeg bruker veldig lite penger på klær og sminke og annet stash til meg selv , så jeg gjør det med god samvittighet. Har fint råd til det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...