Gå til innhold

Mindre karbohydrater dieten

Fremhevede innlegg

Gjest KARBO SLANKER`N
Skrevet

Har nå gått på Atkins dieten i en uke.

Har hørt at ikke alle grønsaker er like bra da noen inneholder mye karbohydrater.Har også hørt at man snakker om to forskjellige typer karbohydrater i grønsakene og forskjellen på disse, brokoli er bra , mais er ikke fylt så bra.Stemmer dette ? Lurte på om det er noen som vet hilke grønsaker jeg kan spise og hvilke jeg bør holde med unna.

Håper på mat nyttige råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke kommet helt inn dette selv enda, men jeg er helt overbevist om at dette er det rette for meg! 8)

Så langt har jeg ihvertfall fått med meg at grønnsakene som vokser over jorden er de beste!!

Skrevet

Dr. Atkins er OK hvis du skal gå ned noen få kilo, men hvis du går på den for lenge kan du få skader og kanskje stryke med av feilernæring.

Skrevet

Når du slanker deg er det selvfølgelig mange matprodukter du kan, og burde styre unna. GRØNNSAKER er IKKE en av dem. Alle grønnsaker inneholder vitaminer og mineraler som er veldig viktige for kroppen. For å si det sånn.. Grønnsaker er ikke tingen du burde kutte ut når du slanker deg. Nå vet ikke jeg hva annet du spiser og ikke spiser.. og evt hvor mye du trener/mosjonerer osv.

Vær forsiktig så du ikke får mangel på vitaminer og mineraler! Disse er viktige for kroppen, og for at den skal kunne fungere på en normal måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...