Juli2003 Skrevet 13. januar 2003 #1 Skrevet 13. januar 2003 Hei alle sammen! Nå er det litt krise her altså... Vi finner ikke noe sted å ha bryllupet vårt! Og det begynner å bli litt knapt med tid snart... :-? Kan noen være så snill å hjelpe meg med noen tips? Lokalet må befinne seg maks 1-1,5 time fra Notodden, samme i hvilken retning. Og det må helst være et lokale der vi kan stå for serveringen selv, altså ikke hoteller e.l. Nå er jeg litt fortvilet - alle tips mottas med STOR takk! Silje
Bonzo Skrevet 14. januar 2003 #2 Skrevet 14. januar 2003 Hvor mange blir dere i bryllupet da??? Det finnes sikkert alternativer i Kongsberg som vel er ca. 30 min unna. Vi hadde festen på folkets hus i Krokstadelva og det blir ca. 1 time unna. Drammen blir jo cirka 1 time og 15 minutter unna. Det må da finnes alternativer et av disse stedene.
zeta5 Skrevet 14. januar 2003 #3 Skrevet 14. januar 2003 Hei ! Stress ned, det må jo finnes masse lokaler hvis dere er villige til å ha det et stykke unna !?!? Hva med Druidenes Hus i Porsgrunn ? Det er en losj og kjempe fint lokale hvor dere kan ordne alt selv. kjempe fint, ikke typisk klubblokale. Egen spisesal og eget sted for dans/bar osv.... Anbefales ! Ellers så er det jo en del klubbhus man kan leie....Herkules, Tollnes osv. Ikke så fine, men man kan iallefall ordne alt selv der også. Lykke til
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #4 Skrevet 14. januar 2003 Smeltehytta på Bergverksmuseet i Kongsberg er fantastisk vakker, tunge steinvegger, smijern, langbord i massivt treverk og levende lys vil gi dere en uforglemmelig bryllupsfest. Kun 40 min. fra Notodden. Ta kontakt med Norsk Bergverksmuseum i Kongsberg. Milla
Gjest Lisa-Beth, uinnlogget Skrevet 14. januar 2003 #5 Skrevet 14. januar 2003 Fossesholm Herregård i Vikersund utenfor Drammen er nydelig. Der kan man leien enten "Steinfjøset" eller Hovedsalen, kjempestilig der og flere hundre år gammelt. I tillegg kan man få omvisning i Hovedhuset, hvor masse står intakt med møbler, tapeter etc. Det koster fra kr 360-450 per kuvert for tre retters middag, ekskl. drikke. Da dekker og serverer personale der. Anbefales! Lisa-Beth P.S Det er nydelig uteareale der og for sommerstid.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #6 Skrevet 14. januar 2003 Fossesholm Herregård ligger i Vestfossen Lisa- Beth, ikke i Vikersund, det er ett godt stykke unna. www.fossesholm.no Milla
Bonzo Skrevet 14. januar 2003 #7 Skrevet 14. januar 2003 Fossesholm ligger i Vestfossen ikke i Vikersund. Tror nok du må handle alt av drikkevarer der og de står også for servering av mat. Så dette blir endel dyrere en hvis man tar med seg det meste selv. Ellers er jeg helt enig i at det er utrolig fint der. Vi har hatt julebord med jobben der to ganger. Tror nok også at Smeltehytta, som også er koselig har eget firma som står for catering (Roys selskapsmat) er litt usikker på drikkevarer.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #8 Skrevet 14. januar 2003 Fossesholm ligger i Vestfossen ikke i Vikersund. Det har jeg sagt for en time siden. Milla
Bonzo Skrevet 14. januar 2003 #9 Skrevet 14. januar 2003 Ja jeg så det nå. Jeg begynte å skrive meldingen min før din var skrevet, men ble dessverre opptatt på en annen front før jeg fikk ferdigskrivet og sendt den. Har vel ikke så stor betydning.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #10 Skrevet 14. januar 2003 Neida det gjør ikke noe :D Ser bare litt teit ut på trykk, som om andre innlegg er usynlige. Milla
Gjest Lisa-Beth, uinnlogget Skrevet 14. januar 2003 #11 Skrevet 14. januar 2003 Selvfølgelig ligger Fossesholm i Vestfossen, surrehue meg! Ihvertfall er det kjempestilig der. Var der i et bryllup i juni, tenkte at hvis jeg skal jeg gifte meg igjen, skal vi feire det der! :blunke: Lisa-Beth :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå