Gå til innhold

Bh-str - som tilsvarer

Anbefalte innlegg

Gjest Mette-bærte
Skrevet

Jeg bruker t-shirt-bh fra Lindex. 85b

Jeg har tenkt å prøve litt nye modeller og andre merker. Er det noen som har tips om hvor man kan få kjøpt noen som er like den? Og hva merkerene heter?

Har brukt tshirt.bh leeeeeeeenge...og da kan det fin å få litt variasjon

Ha en fin dag videre

Mette-bærte :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Vet ikke helt hvilken modell du mener (for jeg inbiller meg at de har flere t-shirt bra modeller?), men du kan jo se på KappAhl, Cubus, H&M, LaLina (Oslo), Netty (Bergen) eller sjekk ut diverse nettbutikker - både norske og utenlandske. Hos LaLina og Netty får du god veiledning slik at du kan finne den perfekte BH'en og størrelsen!

Håper det var til litt hjelp i hvertfall :)

Skrevet

Hvis du knepper bh'en din på det ytterste hakket, så kan du prøve med 80C. Hvis du går ned i omkrets (85-80), må du gå opp i cup. (B-C) Mulig du kan prøve 80D også, og se hva som funker best. RIktig cup = hele puppen får plass oppi...

Det greieste er vel bare å gå innom en del butikker og se hva du finner. Synes H&M ofte har et litt mindre utvalg av størrelser enn det Lindex og Cubus har. Hvis du vil bruke litt mer penger enn 200 kr per BH, så kan du gå til undertøysbutikker. LaLina som StineMa foreslår er fin. Men selv om du ikke bor i Oslo- eller Bergensområdet, er det nok noen av de som jobber i undertøysbutikker som kan hjelpe deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...