Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg var akkurat innom banken min - Skandiabanken. Ser at jeg hittil i år har fått kr 499,- i renter inn på kontoene mine. Og motsatt at jeg er trukket kr 24,- pga har kontokreditt som jeg har brukt noen ganger. Hvor mye renter har du fått inn fra din bank?
lillesky Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Og jeg er på vei bort fra Skandiabanken og synes det er såååå deilig!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Og jeg er på vei bort fra Skandiabanken og synes det er såååå deilig! ← Hva er galt med Skandiabanken da?
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Hva er galt med Skandiabanken da? ← Dårlig nettbank, først og fremst. Men en grei bank nr. 2.
lillesky Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Hva er galt med Skandiabanken da? ← Og dårlig kundeservice, hvis det skjer noe utover det "vanlige".
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Jeg synes den norske Skandiabanken funker fint. Banken er litt kronglete når det gjelder kundeservice, men akkurat det kan jeg leve med når vilkårene ellers er gode. Den danske Skandiabanken derimot... de behandler kundene sine dårlig, har ustabil utenlandsoverføring slik at du som regel ikke kan forvente å få overføre penger til utlandet når du selv vil, i tillegg til at utelandske banker ikke kan føre direkte over til Skandiabanken.dk, presterer å kreve 100 kr i gebyr dagen etter at du har det minste overtrekk på kontoen... bare for å nevne noe.
mowgli Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Jeg er superfornøyd med Skandiabanken, aldri hatt noen problemer med de
brumma* Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Jeg synes Skandiabanken fungerer utmerket jeg! Nettbanken er enkel og grei, og jeg synes faktisk de er gode på kundeservice (kanskje det bare er jeg som har vært heldig?) Hvor mye renter jeg har fått hittil i år aner jeg ikke. Har flere kontoer, så gidder ikke sjekke...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Skandiabanken må da være den enkleste og billigste banken å ha, såfremt du ikke trenger å møte fram personlig... Jeg synes Skandiabanken er best!
lillesky Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Min nye bank er bedre enn Skandia. Landkreditt Bank heter den.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 For å svare på spørsmålet. Jeg har fått 1160 kr. Ingen gebyr. Men, det er jo self. med skandiabanken.
Bobeline Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 Har Jernbanebanken, og har jeg tjent i overkant av 3000 kroner i renter i år. Det blir mer når året er over. Er veldig fornøyd med dette. Har prøvd Skandiabanken også, og når en del av sparepengene mine var der, fikk jeg mindre i renter (sammenlignet med Jernbanebanken) samt at jeg mistet alt innestående til et reiseselskap i USA, før DnB hjalp meg med å kreve dette tilbake. Så dette beløpet er hos DnB nå, med litt mindre renter og langt bedre sikkerhet og service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå