Gjest Lea Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Noen som vet om butikker som har lange, tynne og glatte singlets? Brukes under tynne bomullsgensere/langermet t-skjorte og skal rekke ned på hoftene omtrent, slik at de henger noen cm nedenfor genseren. De jeg finner er stort sett ribbestrikket (for tykt) eller korte. Kan være med spaghettistropper eller brede stopper. Det spiller ingen rolle. De bør også være relativt kroppsnære og i friske farger uten mønster. Ettersom dette er forbruksvare, så bør ikke prisen være for høy heller.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Har ikke noe esvar å komme med en "overalt", ikke vanskelig å finne mao
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg kjøpte en slik en sist jeg var på H&M. De hadde i mange farger, men tror dessverre ikke noen av de kunne klassifiseres som noe videre friske... Den jeg valgte meg var i en mørk grågrønn farge, men jeg kommer nok til å kjøpe flere av denne modellen. Fasongen og stoffet var i alle fall av typen som jeg sett etter en stund selv også.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 De har hvertfall slike på hm, men ikke i så friske farger. Og nei, de finnes ikke "overalt", for jeg har sett "overalt" og ikke funnet akkurat slike i noen annen butikk. De fleste som har kommet i det siste er så lange at de rekker godt over rumpa, eller i feil stoff, eller ikke nok stretch.
Gjest Lea Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Da får jeg ta meg en tur på H&M. Sist jeg var der fant jeg bare i ganske tykt stoff. De var lange nok, men for grove til å passe under en tynn genser.
Frk. Stella Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 LOGG på H&M. Koster 59,50 tror jeg??? Lengre modell, litt tykkere stropper, tynt, glatt stoff. Det eneste er at de var litt store i størrelsen... Fantes iallefall i sort, hvitt, rosa og orange.....
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 LOGG på H&M. Koster 59,50 tror jeg??? Lengre modell, litt tykkere stropper, tynt, glatt stoff. Det eneste er at de var litt store i størrelsen... Fantes iallefall i sort, hvitt, rosa og orange..... ← Jeg har kjøpt en sånn, den ble føkka i første vask!
Frk. Stella Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Jeg har kjøpt en sånn, den ble føkka i første vask! ← Mine ble innkjøpt på forsommeren og vært i flittig bruk. Like fine de... De hvite har jeg faktisk vasket på 90 gr. , mens de andre på 40 gr. finvask... Jeg bruker ikke tørketrommel.
lillesky Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 Jeg har kjøpt en sånn, den ble føkka i første vask! ← Lever den tilbake og krev ny!
Gjest beekeeper Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Mine ble innkjøpt på forsommeren og vært i flittig bruk. Like fine de... De hvite har jeg faktisk vasket på 90 gr. , mens de andre på 40 gr. finvask... Jeg bruker ikke tørketrommel. ← Hvaaa?? De siste 3 toppene jeg har kjøpt hos H&M har blitt ødelagt/skiftet fasong etter noen vask.. Derfor tok jeg det som en selvfølge at klærne deres har dårlig kvalitet jeg da. Kan det være vaskemaskina vår?
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Bare angående kvaliteten på H&M-klær... Jeg synes slettes ikke den er så ille som alle skal ha det til. Greit nok, bukser kan være så som så, men jeg synes da jeg kan bruke og vaske toppene derfra flitting uten at de helt store transformasjonene skjer. Man kjenner jo at det ikke er kostbare klær, men jeg synes virkelig jeg får masse for pengene hos H&M! Jeg er forresten dronningen av håndvask, kanskje det er derfor toppene mine holder seg bra...
Gjest allium Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Bik Bok har, tror jeg? ← Jeg har vært på Bik Bok etter anbefaling herfra, og det var utrolig bra utvalg i topper, fine farger og lange nok.
Gjest Lea Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 *noterer Bik Bok på lista* Takk for mange tips. Jeg trodde at H&M bare hadde disse grove singletene. Har en sånn og den er lang nok, men altfor tykk til å ha under en slik genser. At de krymper litt er greit, så lenge de ikke blir korte etter en vask.
Gjest beekeeper Skrevet 8. september 2006 #16 Skrevet 8. september 2006 Bare angående kvaliteten på H&M-klær... Jeg synes slettes ikke den er så ille som alle skal ha det til. Greit nok, bukser kan være så som så, men jeg synes da jeg kan bruke og vaske toppene derfra flitting uten at de helt store transformasjonene skjer. Man kjenner jo at det ikke er kostbare klær, men jeg synes virkelig jeg får masse for pengene hos H&M! Jeg er forresten dronningen av håndvask, kanskje det er derfor toppene mine holder seg bra... ← Det kan jo være derfor? Jeg vasker alltid klær fra h&m på finvask, 40 grader (eller annet hvis det står på lappen da), og har litt delte meninger.. Buksene jeg har kjøpt der holder fasongen år etter år, og de er jeg kjempefornøyd med. Gensere også, kjempegode herlige gensre som jeg har hatt lenge! Men med unntak av en tskjorte, så er stort sett mesteparten av topper/skjorter jeg har kjøpt der blitt ødelagt eller fått dårlig fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå