Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Nå har jeg hengt opp oppslag fire steder i nærheten her vi bor, har også lagt ut etterspørsel et par steder på nettet... (din baby og registrert dagmamma). Er det noen som har flere forslag? Skulle så gjerne hatt dagmamma-problematikken vår løst snart selv om vi egentlig ikke trenger henne før 1.desember. Er mange som har anbefalt meg å begynne å lete alt nå.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Annonse i lokal-avisa brukar å vere fruktbart!
Milje Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Nå har jeg hengt opp oppslag fire steder i nærheten her vi bor, har også lagt ut etterspørsel et par steder på nettet... (din baby og registrert dagmamma). Er det noen som har flere forslag? Skulle så gjerne hatt dagmamma-problematikken vår løst snart selv om vi egentlig ikke trenger henne før 1.desember. Er mange som har anbefalt meg å begynne å lete alt nå. ← Har du spurt om du kan sette opp lapp på helsestasjonen der du hører til? der kommer det jo mødre med små barn innom, hvis du ønsker at dagmamman din kan ha barn rundt samme alder som din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå