LindaL Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Dette her et et noe merkelig spm,men det ble diskutert myye på jobb i dag,om sjansene for å bli gravid blir mindre om kvinnen ikke får orgasme under samleie,,,er det sant? unskyld rart spm.....
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jo er det ikke det? Mener at det blir mer tilgang til livmora når du kommer. Men jeg skal ikke si helt sikker, vet vel like mye som du
Fioletta Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Vet ikke jeg heller, men mener å ha hørt at sammentrekningene under kvinnens orgasme hjelper svømmerne på vei innover...
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Om dere søker litt på nettet kan dere faktisk finne filmer som viser hvordan livmoren oppfører seg ved en orgasme. Det ser ut som en slags sugekopp som prøver å suge til seg så mye som mulig (iik ). Og om dere kjenner etter så kjennes det egentlig sånn ut. Jeg tror det kanskje er større sjanse for at det blir suksess, men de aller fleste svømmerne kommer seg frem til egget om de sendes inn på rett dag
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Jeg har sett dokumentar om dette, og ja, det er gunstigere om kvinnen får orgasme. Ekstra gunstig om hun får det etter mannen faktisk. Men selvsagt: dette er nok umulig avgjørende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå