Gå til innhold

Virus som dukker opp,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det jevnt og trutt dukket opp varsel om 3 virus når jeg skanner med AVG. Men hvordan får jeg de bort?

Håper noen kan hjelpe meg, for nå begynner jeg å bli både stresset og irritert på hele pc-en her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sssss, den fjernet ingen av virusene den fant. Kom bare beskjed om at man måtte ringe dem for å få hjelp til å fjerne dem manuelt. :sur:

Skrevet

Jeg tror jeg holder meg borte fra housecall og lignende programmer som insisterer på nedlastning fram til jeg får undersøkt litt rundt om hvor trygge de er. Men takk for tipset :)

Virusene heter noe slikt som:

BlacBox.class

VerifierBug.class

Beyond.class

Count.jar-1f4eade4-51341187.zip

(det var visst 4 og ikke 3, men det står "infected objects 3", og da antok jeg at det var antall virus)

Skrevet

Les "hjelp" i avg...

Eller:

Få opp loggen over søkene dine. Marker linjen der det står at det er funnet virus. Trykk så på en av knappene som nå kommer fram på menylinjen nede i vinduet. Velg mellom move to vault eller delete.

Skrevet

Takk for oversettelse og sammendrag av hjelpefilen (jeg er ganske håpløs på engelsk i datasammenheng).

Problemet er at det går bare med det ene (jeg var sikker på jeg forsøkte det med en gang dette dukket opp, jeg må ha hoppet over det). Resten står det fortsatt “Infected, embedded object” og det dukker kun opp “Display item details” og “Filter by result type”.

Typisk at slikt alltid skjer når han jeg pleier få hjelp av er på ferie :/

Skrevet
Takk for oversettelse og sammendrag av hjelpefilen (jeg er ganske håpløs på engelsk i datasammenheng).

Problemet er at det går bare med det ene (jeg var sikker på jeg forsøkte det med en gang dette dukket opp, jeg må ha hoppet over det). Resten står det fortsatt “Infected, embedded object” og det dukker kun opp “Display item details” og “Filter by result type”.

Typisk at slikt alltid skjer når han jeg pleier få hjelp av er på ferie :/

Du må markere linjen for hvert virus (en om gangen). SÅ kommer knappene fram.

Du trenger ikke scanne på nytt, men kan gå inn i loggen til alle dine tidligere søk. Slett alle virus som ligger der. Dvs trykk på linjen det står virus på. Det blir blått. Trykk på knapp nede i menylinjen som da kommer fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...