Gå til innhold

Er dette sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en liten diskusjon med ei venninne, vi er litt uenige.

Har man hatt sex med en fyr når man har ligget nakne i senga og klina, + alt annet bortsett fra at han ikke har puttet den inn??

Kalles det sex da??

Jeg mener ja, men venninna mi mener man må ha ett ordentlig samleie for at det kan kalles sex......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er sex - helt uavhengig av samleie. Kline, nakne, fingre, slikke, suge osv = sex.

Skrevet

Herregud, da menneske. Til og med onani er sex.

Er du virkelig i tvil om at suging/slikking og fingring/runking, ikke er sex? :overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Har en liten diskusjon med ei venninne, vi er litt uenige.

Har man hatt sex med en fyr når man har ligget nakne i senga og klina, + alt annet bortsett fra at han ikke har puttet den inn??

Kalles det sex da??

Jeg mener ja, men venninna mi mener man må ha ett ordentlig samleie for at det kan kalles sex......

Det kommer an på hva "alt annet" er for noe. Er det oral, fingre elle anal så er det sex, men ikke om de bare har ligget inntilhverandre og kost.

Skrevet

Her var det snakk om fingring, runking, slikking og suging.

JEG mener det er sex, men ikke min venninne....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så hun mener at lesbiske ikke kan ha sex uten å bruke dildo?

Skrevet

det der er jo en form for sex.

Samleie derimot må man putte den inn (eller tar jeg feil nå?)

Skrevet

Har nevnt det med lesbiske, men det blir visst noe annet, siden begge er jenter...

Skjønner ikke helt tankegangen hennes i det her.....

Jeg også mener at samleie, da må man penetrere, mulig kanskje det er feil, vet ikke?

Men da virker det som dere mener det samme som meg, skal "slenge det i trynet hennes" i morgen ,hehe ;)

Skrevet

Samleie er kuk-i-mus - for de som må ha det inn med teskje.

Resten: suging, slikking, fingring, runking etc er fremdeles sex.

Skrevet

Jeg mener også dette er sex. Sex er jo som kjent mye annet enn bare penitrering.

Skrevet

Det er vel på en måte sex. Men jeg tror ikke jeg hadde sagt "jeg hadde sex med en type i går" hvis vi ikke hadde hatt samleie. Er det ikke klining og kosing (UTEN samleie men MED eventuell orgasme) som blir kalt petting på engelsk? Hvis jeg har mensen og ligger og "koser" med en gutt, gir ham en håndjobb, så sier jeg helller ikke at jeg hadde sex med ham.

Men så ville jeg heller ikke sagt "jeg hadde sex i går" hvis det var snakk om onani.

Så jeg er vel vant til å tenke på sex som selve samleiet, da.

Skrevet

Nå må dere jammen slutte å famle og tøyse her. Aktiviteter som inkluderer kjønnsorganer ER sex. Hverken mer eller mindre.

Makan!

Skrevet

Jeg har klint og danset veldig,veldig nærme en fyr, vi kysset hverandre på halsen og han tok hånda litt mellom beina mine, (hadde bukse på).

Er det en del av sex..?

Har jeg vært utro da, jeg har type.... :tristbla:

Skrevet
Jeg har klint og danset veldig,veldig nærme en fyr, vi kysset hverandre på halsen og han tok hånda litt mellom beina mine, (hadde bukse på).

Er det en del av sex..?

Jeg ville ikke kalt det sex, men roting. Typen din vil nok uansett sannsynligvis se på det som utroskap, siden de færreste vil at kjæresten skal kline med og klissklasse på noen andre. Ville du likt det om han holdt på sånn med ei jente?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er det en del av sex..?

Nei, det er ikke sex. Ja, du har vært utro.

Skrevet
Samleie er kuk-i-mus - for de som må ha det inn med teskje.

Resten: suging, slikking, fingring, runking etc er fremdeles sex.

Kunne ikke sagt det bedre selv :klappe::klappe::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...