Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne mascaraen? Jeg så bare reklamen, og syntes børsten så bra ut. Hvis noen har noen erfaringer så er jeg interessert i å høre hvordan den er ! Jeg er litt kresen når det gjelder mascara nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, den er veldig bra den. Du må bare beregne litt tid på å lære deg å legge den! Synes kanskje den gjør at det ser ut som om jeg har færre vipper enn jeg egentlig har, men gir en helt vanvittig lengde og et utrolig volum. Kan trygt si at dette ikke er hverdagsmascaraen min.

Det kommer alt for mye mascara på børsten, så du må tørke av nesten alt. Så må du rulle på mascaraen. På Lancômes sider har de faktisk en brukermanual til Fatale... Ellers har makeupalley en del tilbakemeldinger på mascaraen.

Skrevet

Tusen takk:) Dette høres ut som et litt for voldsomt prosjekt for meg :) Kanskje noen har noen anbefalinger til andre mascaraer? Og hva passer egentlig best til blå øyne? Brun eller svart mascara? Synes noen ganger svart blir litt hardt til meg siden jeg er ganske lys i hår og hud.. Jeg ønsker i utgangspunktet en mascara som ikke klumper så lett, helst ikke vannfast. Det viktigste er altså at vippene får farge !

Skrevet
Tusen takk:) Dette høres ut som et litt for voldsomt prosjekt for meg :) Kanskje noen har noen anbefalinger til andre mascaraer? Og hva passer egentlig best til blå øyne? Brun eller svart mascara? Synes noen ganger svart blir litt hardt til meg siden jeg er ganske lys i hår og hud.. Jeg ønsker i utgangspunktet en mascara som ikke klumper så lett, helst ikke vannfast. Det viktigste er altså at vippene får farge !

Jeg anbefaler Lancome Hypnose. Den er kjempebra! Jeg har blå øyne og lyst hår/lys hud, og liker best sort, men det er nok en smaksak.

Skrevet

Takk for det, den skal jeg undersøke nærmere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...