Annevenn Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Skulle farve håret litt i kveld, var lei av sommerblondine-håret, og fant en noe gammel Herbal Essences bakerst i skapet..... Så nå sitter jeg her og ser ut som en dårlig kopi av Unni Wilhelmsen! Okei, håret mitt var jo noe lysnet av sol og sjø, men at det skulle bli SÅ RØDT hadde jeg ikke tenkt, liksom..... Så nå er gubben på vei for å kjøpe Mørkblond og Lysbrun farve i den nye fra Schwartzkopf (natural and Easy). Tror dere disse dekker nok? Hjelpe meg, og så jeg som skal i det viktige møtet i morgen tidlig. Kan jo ikke annet enn le, men....
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hmm, rødt er vanskelig å få blondt igjen. Jeg ble orange da jeg tok avfarging for å gå fra rødt til mørk blond. Måtte farge det brunt for å få bort det orange....Men det kan jo hende det går bedre med deg enn med meg!
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Det beste for deg er sikkert enten å farge det helt mørkt, og fremdeles ha ganske bra med rødskjær i det, eller først å avfarge og så farge over igjen. Det kan sikkert slite mye på håret til enkelte, men det grove håret mitt tåler nesten hvasomhelst. (Jeg har planer om å farge håret mitt knallrødt snart, og så avfarge litt for å få oransjblondtrødt hår... Gjort det en gang før med supert resultat. )
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Spent på hvordan Unni Wilhelmsen ser ut nå, siden du har tatt hårfargen hennes. Får vi høre om mørkere farge hjalp?
Mona Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 Unni er jo kul på håret! Det er sikkert du også, men ikke helt hva du hadde tenkt nei.. Har det ordnet seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå