Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som så det idag?Hvordan i h...... har hun dama fått seg eget tv program??? :overrasket:

Tror jeg aldri i mitt liv har sett en mere usympatisk dame i mitt liv!

Er sjokka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ... så det for første gang i dag, jeg også. Underholdende, synes jeg! :D

Skrevet

Ble ordentlig sint og sur av å se på!!!! :frustrert:

Skrevet

Et program kun laget for å "underholde", ikke mye seriøst over det modellbyrået der. Syns dama har tiltet helt.

Skrevet

Hun dama er jo helt uspiselig!!!!!!!!!!Det kan da umulig finnes noen i hele verden som vil se mer av henne enn ett program!

Skrevet

Synes dama er...eh, tøff. I motsetning til Tyra så sier hun det hun faktisk mener.

Jeg gikk glipp av første (?) episode, men skal se neste :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Synes dama er...eh, tøff. I motsetning til Tyra så sier hun det hun faktisk mener.

Syntes ikke det er så "tøft" å si det man faktisk mener, når det man mener er uforskammet og helt på trynet.

Men underholdene er det.

Skrevet

Utrolig nok så jeg en dokumentar om henne.

Hun og søsteren hadde blitt systematisk seksuelt misbrukt av faren sin i maange år.

Faktisk syntes jeg det hele var ganske trist.

Hun hadde også bare fått selngt dritt av han i alle år, at hun ikke var verdt noe, kom aldri til å klare noe osv.

Han hadde visst også mishandlet moren, (hun lukket øynene), vold.

Ikke rart hun er litt skrudd i hodet, men kanskje vi også hadde blitt det hvis vi var berømt og hadde opplevd det hun har gjennomgått.

Gjest seroxata
Skrevet

er det ikke TVN ?? jeg så det sist, klarer ikke helt bestemme meg om jeg liker dama eller ikke.. på en måte er ho ganske kul, men samtidig litt vel frekk i kjeften og... men for all del, er grei underholdning, hehe..

men foretrekker tyra banks show jeg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...