Gå til innhold

Kjøpe svart eller mørkeblå jakke?

Gjest Mariamor

Anbefalte innlegg

Gjest Mariamor

Har funnet en knallfin ulljakke med knapper på Mango, men er veldig usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe. Det blir enten svart eller blått. Blåfargen er ganske dyp og mørk, litt lysere enn den som er i det norske flagget egentlig :)

Så blir jeg litt usikker på hva som egentlig er finest og kulest. Om vinteren går jeg mest med brune støvletter - hva passer best til det? Har endel brunt tilbehør som vesker og skjerf og sånt også. Synes egentlig brunt går bra til både svart og blått, eller er det bare meg?

Jeg er lys i huden og har blondt hår og blå øyne, så kanskje blått er den fargen som passer best? Kan blå jakke brukes sammen med svarte støvletter også?

Tusen takk for alle tips fra dere, jeg må bestemme meg innen i morgen formiddag ;) Og er fryktelig usikker... I dag brukte jeg 20 minutter på å stå og snu meg rundt i prøverommet og ta av og på jakkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for blått, etter det jeg har lest, virker det som at det er den farven du har mest lyst på også. Blått matcher brunt og det vil kle deg. :)

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå for den blå! Blått og brunt er en fin kombinasjon, sort kan også være veldig hardt mot et lyst ansikt på en kald vinterdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariamor

Tusen takk for hjelp, dere ;) Jeg hørte på dere og min egen magefølelse og kjøpte den blå i dag! Den er rett og slett knallfin og god og varm. Gleder meg nesten til de sure vinterdagene kommer, så jeg kan sprade rundt i den ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Mariamor

Den finnes i både blå, svart og offwhite, Ylva Virvla. Knappene blir sittende litt på skrått ja. "Reefer jacket" står det på prislappen. Da er det kanskje den du har sett på også?:)

DEN ER FIN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...