Gjest Mariamor Skrevet 6. september 2006 #1 Del Skrevet 6. september 2006 Har funnet en knallfin ulljakke med knapper på Mango, men er veldig usikker på hvilken farge jeg skal kjøpe. Det blir enten svart eller blått. Blåfargen er ganske dyp og mørk, litt lysere enn den som er i det norske flagget egentlig Så blir jeg litt usikker på hva som egentlig er finest og kulest. Om vinteren går jeg mest med brune støvletter - hva passer best til det? Har endel brunt tilbehør som vesker og skjerf og sånt også. Synes egentlig brunt går bra til både svart og blått, eller er det bare meg? Jeg er lys i huden og har blondt hår og blå øyne, så kanskje blått er den fargen som passer best? Kan blå jakke brukes sammen med svarte støvletter også? Tusen takk for alle tips fra dere, jeg må bestemme meg innen i morgen formiddag Og er fryktelig usikker... I dag brukte jeg 20 minutter på å stå og snu meg rundt i prøverommet og ta av og på jakkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 6. september 2006 #2 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Jeg ville gått for blått, etter det jeg har lest, virker det som at det er den farven du har mest lyst på også. Blått matcher brunt og det vil kle deg. Endret 6. september 2006 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Del Skrevet 6. september 2006 Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #4 Del Skrevet 6. september 2006 Blått. Mye finere med blått og brunt i sammen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 6. september 2006 #5 Del Skrevet 6. september 2006 Synes absolutt blått høres finest ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 6. september 2006 #6 Del Skrevet 6. september 2006 Svart er jo mer tidløst og passer til "alt", men det er så mye fint i blått i høst, så jeg ville nok kjøpt den blå jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 7. september 2006 #7 Del Skrevet 7. september 2006 Gå for den blå! Blått og brunt er en fin kombinasjon, sort kan også være veldig hardt mot et lyst ansikt på en kald vinterdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariamor Skrevet 7. september 2006 #8 Del Skrevet 7. september 2006 Tusen takk for hjelp, dere Jeg hørte på dere og min egen magefølelse og kjøpte den blå i dag! Den er rett og slett knallfin og god og varm. Gleder meg nesten til de sure vinterdagene kommer, så jeg kan sprade rundt i den Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Del Skrevet 7. september 2006 Har du bilde? Den jakka høres fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #10 Del Skrevet 7. september 2006 Skulle til å skrive sort fordi det passer til alt, men blått og brunt er dritpent sammen, så da gjorde du nok rett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #11 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg syns blått og brunt er alldeles grusomt sammen, og ville definitivt kjøpt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 7. september 2006 #12 Del Skrevet 7. september 2006 Fikk lyst på blå jakke selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 7. september 2006 #13 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg syns blått og brunt er alldeles grusomt sammen, og ville definitivt kjøpt svart. ← Men så liker du bling-bling også daaaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 7. september 2006 #14 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #15 Del Skrevet 7. september 2006 Men så liker du bling-bling også daaaha. ← jepp!! Uten at jeg skjønner heeelt hva det har med saken å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2006 #16 Del Skrevet 7. september 2006 -og dessuten likte alle bling bling i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #17 Del Skrevet 7. september 2006 Hvilken jakke er det? Ikke dne med knapper på skrå vel? (den skal jeg ha :-D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mariamor Skrevet 7. september 2006 #18 Del Skrevet 7. september 2006 Den finnes i både blå, svart og offwhite, Ylva Virvla. Knappene blir sittende litt på skrått ja. "Reefer jacket" står det på prislappen. Da er det kanskje den du har sett på også? DEN ER FIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 7. september 2006 #19 Del Skrevet 7. september 2006 jepp!! Uten at jeg skjønner heeelt hva det har med saken å gjøre ← Bare tuller litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 7. september 2006 #20 Del Skrevet 7. september 2006 Hvilke butikker er det som selger Mango? har dedet merket i Trondheim mon tro? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå